וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוסים של שיקגו

23.6.2008 / 16:03

הקאבס טאטאו את הוייט סוקס עם 1:7, כשה-AL מרכז מסתבך בעקבות הניצחונות של מינסוטה ודטרויט. גאסטון חגג W ראשון בטורונטו

שיקגו קאבס - שיקגו וייט סוקס 1:7

את ריאן דמפסטר לא מנצחים בריגלי פילד. המגיש של הקאבס, שרק השנה הפך מקלוזר לפותח, קצר ניצחון תשיעי העונה - כולם הושגו בבית ללא הפסד. הוא עשה את זה בסטייל עם שמונה וארבעה, כשאראמיס רמירז הלוהט יורה להומר רביעי בשלושת המשחקים בסדרה. "מה שכיף הוא שאנחנו מנצחים, זה ממש לא קשור לוייט סוקס", אמר רמירז בסיום. הומר גם לאריק פטרסון, הפסד לחאווייר ואסקז.


סן דייגו - דטרויט 5:3

ההפסד של הוייט סוקס פתח לחלוטין את בית המרכז ב-AL, והפעם ג'סטין ורלאנדר לא החמיץ את ההזדמנות. מי שאמור היה להיות האס של הטייגרס ונקלע לפתיחת עונה קשה קצר ניצחון חוץ ראשון העונה, עם 5.1 אינינגים ועשרה טיגונים. מגליו אורדונייז ואיבן רודריגז חבטו להומרים וטוד ג'ונס שמר בפעם ה-14 העונה, כשהפער משיקגו עומד על חמישה משחקים בלבד. הומר מספר 21 לאדריאן גונזאלס בסן דייגו, הפסד לרנדי וולף למרות שישה ועשרה.


לוס אנג'לס דודג'רס - קליבלנד 3:4

קליבלנד לא ניצלה את מסיבת המרכז וממשיכה לשקוע בבינוניות המדאיגה שלה. צ'אד בילינגסלי נהנה מיתרון של ארבע ריצות שהושג כבר באינינג הראשון על פול בירד, ולמרות שלוש ריצות שספג באינינג השלישי הצליח להגיע למינימום של חמישה כדי לנצח. הומר לראסל מרטין, שמירה לטקאשי סאיטו בלוס אנג'לס.


קולורדו - ניו יורק מטס 3:1

הופה, הנה המטס חוזרים למאזן חצוי, 37:37, רק 3.5 משחקים מאחורי פילדלפיה ואולי העונה נפתחת עבורם מחדש. קרלוס בלטראן חבט להומר מספר 11 העונה, מייק פלפרי הגיש היטב 5.2 אינינגים ובילי וגנר שמר בהצלחה. הפסד לגרג ריינולדס, הומר ליורביט טוריאלבה.


ניו יורק יאנקיז - סינסינטי 1:4

במשך הסדרה עשו מגישי הרדס טרור ליאנקיז, וגם הפעם היה ג'וני קואטו טוב מאוד במשך ארבעה אינינגים. אלא שבחמישי הוא נכנע והסגיר ריצה אחת, בשישי הוסיפו הפסים עוד שלוש ונמנעו מסוויפ בסדרה. שישה וארבעה מוצלחים לאנדי פטיט ושמירה מספר 21 למריאנו ריברה בניו יורק. הפסד לקואטו, קן גריפי ג'וניור עם הומר מספר 601, שסחט תשואות מ-54 אלף הצופים בברונקס.


טמפה ביי - יוסטון 3:2

האסטרוס הצליחו להנחיל לסקוט קאזמיר הפסד ביתי, כשברנדון בקי יוצא ממשבר עם 6.2 אינינגים מוצלחים ועם ניצחון. קרלוס לי והאנטר פנס חבטו להומרים ביוסטון וחוזה ולוורדה שמר בהצלחה בפעם ה-18 העונה. הומר לאוואן לונגוריה בטמפה ביי, ששוב התרחקה מראשות המזרח בגלל הניצחון של בוסטון.


אוקלנד - פלורידה 1:7

ג'סטין דושר, כמו עמיתו מה-NL דמפסטר, ממשיך למצות את המיטב מההסבה לפותח. דושר הגיש 7.2 אינינגים מוצלחים והאייז ניצחו בסדרה הביתית את המארלינס. ג'רמי הרמידה חבט להומר בפלורידה, הפסד לאנדרו מילר אחרי ארבעה אינינגים בלבד.


מינסוטה - אריזונה 3:5

משהו קרובה לברנדון ווב. האס של אריזונה מתחיל לאבד את הקסם, לאחר שנתן חמש ריצות באינינג החמישי, ביתרון 0:3. הריצות הללו הספיקו לליבאן הרננדז, שרשם שבעה וחמישה, כדי לקצור ניצחון שני ברציפות ולקרב את הטווינס למרחק של משחק וחצי בלבד מהוייט סוקס. שמירה מספר 19 לג'ו ניית'ן, ה-ERA של ווב, שנחל הפסד רביעי העונה, האמיר ל-3.40.

סוויפ? יוק!

בוסטון - סט. לואיס 3:5

באינינג השמיני היו הקרדינלס ביתרון 1:2 ובעמדת סוויפ נאה בפנוויי, אבל אז החלה סדרת הגשות רעה שהעבירה את היתרון לרד סוקס. אלא שג'ונתן פפלבון עשה פדיחה משלו ושבר שמירה באינינג התשיעי. כשהתוצאה על 3:3 באינינג ה-13 חבט קווין יוקיליס להומר שני במשחק, בן שתי ריצות, מידיו של מייק פאריסי. את הניצחון קצר חאווייר לופז.


פילדלפיה - לוס אנג'לס איינג'לס 3:2

פרנסיסקו רודריגז הגיע בשעה טובה ל-30 שמירות, בזכות הופעה סולידית של ג'רד וויבר, עם 5.1 אינינגים, קייסי קוצ'מן חבט להומר על קול האמלס באינינג השני והאיינג'לס יצאו עם טאטוא מרשים מעיר האחווה, בעוד הפיליז רושמים הפסד חמישי ברציפות, כשאת כולם הם נוחלים בבית. לא נעים. שבעה וארבעה להאמלס בהפסד.


מילווקי - בולטימור 3:7

שקטים שקטים, וממשיכים לחפור הברוורס. פרינס פילדר הזכיר משהו מיכולת השיא של השנה שעברה עם שני הומרים, ולמילווקי כבר מאזן של 34:41, אם כי הניצחונות של הקאביז לא עושים להם טוב והם מרוחקים 6.5 משחקים. קורי הארט וביל הול הוסיפו הומרים וסייעו למני פארה להשיג ניצחון, סלומון טורס רשם את השמירה וגארט אולסון את ההפסד.


אטלנטה - סיאטל 3:8

מארק טשיירה לא ידע כבר מזמן אחר צהריים כזה. טקס חבט לשלושה הומרים במשחק אחד בפעם השניה בקריירה, וסייע לטים הדסון לרשום ניצחון שמיני העונה לאחר שבעה אינינגים טובים. בריאן מק'קאן עם הומר משלו, קרלוס סילבה המגעיל עם ההפסד. הומר לג'ף קלמנט בסיאטל.


פיטסבורג - טורונטו 8:5

בשעה טובה, לסיטו גאסטון יש ניצחון. מאמן הבלו ג'ייז ראה את סקוט רולן ואדם לינד מעניקים לו W, שהיה הראשון שלו מאז עונת 1997, בה פוטר מטורונטו. דסטין מקגאוון עם הניצחון ובי ג'יי ריאן עם השמירה. טי ג'יי בים עם ההפסד.


קנזס סיטי - סן פרנסיסקו 10:11

משהו קרה לטים לינסקאם. האס של הג'איינטס הצליח לעזור להם לאבד יתרון 3:10, והרויאלס, עם שמונה ריצות בין האינינג החמישי לשביעי, רשמו את אחד הקאמבקים המשכנעים בהיסטוריה של הקבוצה. לינסקאם הגיש חמישה אינינגים בלבד ויצא עם חמש ריצות חובה, אבל את ההפסד רשם אלכס הינשו. רון מאהאי זכה בניצחון וג'ואקים סוריה סיפק שמירה חמישית בשישה ימים ו-20 בסך הכל. ארבע חבטות לרנדי ווין בהפסד.


במשחק שלא מעניין חתול מת: וושינגטון - טקסס 5:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully