וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עגיב לא יהווה מכשול למכירה"

קרן שמש

22.6.2008 / 23:06

בעל המניות הנוסף בהפועל ת"א התבטא לראשונה בנושא מכירת הקבוצה. "מפתיע ששאר הבעלים מדברים על המכירה עם כולם מלבד עם עגיב"

משרד ייעוץ התקשורת של רו"ח רפי עגיב, "כהן- רימון- שנקמן" מסר הערב (ראשון) התייחסות ראשונה של בעל המניות בסוגיית רכישת קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב. "עגיב אינו מעוניין לעזוב את הקבוצה, אך הבהיר כי לא יהווה מכשול כאשר יגיעו רוכשים מתאימים", נאמר בהודעה.

עגיב, ששמר על שתיקה ארוכה, בחר בסופו של דבר להגיב על הפרסומים השונים בהם טוענים גורמים בהפועל תל אביב כי הוא יקשה על תהליך מכירת הקבוצה. "רפי עגיב אוהב ואוהד את הפועל תל אביב. כבעל מניות בקבוצה הוא מאמין ביכולתה של הפועל ת"א לחזור לימי הזוהר שלה, להוות גורם המתחרה על כל תואר בכדורגל הישראלי, ולהביא כבוד למועדון גם באירופה, כפי שהיה בעבר. זאת הסיבה שברצונו להמשיך ולהישאר בעלים בקבוצה, אולם, אם בעלי המניות האחרים מעוניינים למכור את הקבוצה, רו"ח עגיב לא יהווה מכשול למכירה.

הדבר המפתיע הוא ששאר הבעלים מדברים על המכירה עם כולם מלבד עם עגיב. במידה שתהיה אליו פניה רצינית וישירה בנושא המכירה, אנו בטוחים כי רו"ח עגיב יפעל לסייע לתהליך המכירה".

עם כל הבעיות, הפועל תל אביב תצא בתחילת החודש למחנה אימונים באוסטריה. השנה, בעקבות ההעפלה לסיבוב הראשון של גביע אופ"א, מתחילים בקבוצה את ההכנות מוקדם מהרגיל. תוכנית האימונים כוללת שני אימונים יומיים ברוב ימי המחנה וארבעה משחקי אימון נגד יריבות ברמות שונות. במשחקי האימון תפגוש הפועל תל אביב את הקבוצה מקומית אדמירה וואקר. המשחק השני יפגיש את הפועל עם ויסלה קרקוב הפולנית, שזכתה ב-11 אליפויות, האחרונה שבהן בשנת 2006, מדורגת במקום ה-84 בדירוג הקבוצות של אופ"א. במשחק השלישי תשחק הפועל תל אביב מול את מאריבור הסלובנית, ויום לפני סיום המחנה נגד הרטה ברלין הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully