וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירצקי: "תהיה לנו קבוצה יותר טובה"

יצחק סולומון

22.6.2008 / 17:00

הפועל קרית שמונה קיימה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה והבעלים, איזי שירצקי נשמע אופטימי. צ'ירסוואה סיכם לעונה נוספת בקבוצה

הפועל קרית שמונה פתחה היום (ראשון) את עונת 2008/9 במסיבת עיתונאים שהתקיימה בכפר בלום. הבעלים איזי שירצקי והמאמן החדש, מישל דיין, התייחסו לשאיפות של הקבוצה בעונה הבאה בליגת העל ובגביע אופ"א, ולסגל ההולך ומתגבש.

איזי שירצקי, שמלווה את הקבוצה עוד מימיה הקשים בליגה הלאומית אמר: "תמיד הגענו למקומות הגבוהים ובשנה שאחרי זה תמיד מחייב. בשנה שעברה הרבה אנשים הופתעו כשאמרתי שנהיה קבוצת צמרת, אבל נעשתה פה עבודה נפלאה. מישל דיין החליף את רן בן שמעון והעביר לי רשימה של השחקנים שברצונו להשאיר בקבוצה. כולם נשארו פרט לירו בלו שנפצע". על השינויים בעמדת השוער אמר שירצקי: "יוסי בצלאל הוא שוער מצויין ודני עמוס מוערך כאן. אני מאמין שהשוערים שיש לנו היום לא יהיו פחות טובים". על השאיפות לעונה הבאה אמר הבעלים: "למדתי שככל שעולים למעלה, הנפילה היא יותר קשה, לכן כולנו חייבים להיות צנועים. נשדרג את הקבוצה בעוד כמה שחקנים, והיא תהיה יותר טובה מהקבוצה של השנה שעברה".

המאמן מישל דיין: "אני שמח שניתנה לי ההזדמנות לאמן כאן ומבחינתי אני אעשה את כל המאמץ הנדרש, כבר עברתי להתגורר באיזור. המטרה הראשונית שלנו היא לשמר את מה שהיה כאן, זו קבוצה מיוחדת מעיר מיוחדת וצריך לתת שמחה לקהל הזה. רן בן שמעון השאיר כאן תשתית יוצאת מן הכלל. אני יודע שיש ספקות לגבי הרכש שלנו, אבל אנחנו בוחנים את כל הזרים שאנחנו רוצים בפינצטה. לא נביא זרים ברמה של שחקנים מקומיים, נביא רק כאלה שישדרגו את הקבוצה. כרגע חסרים לנו שלושה שחקנים בעמדות מפתח".

על השאיפות שלו בגביע אופ"א אמר מישל דיין: "ניערך לזה בצורה הטובה ביותר, אבל נשתדל גם ללמוד מהטעויות של בני סכנין כשהיא שיחקה באירופה. המטרה הברורה והמוצהרת שלנו היא הליגה".

התקדמות נוספת ומשמעותית לקבוצה היתה עם חתימתו של גואל צ'ירסוואה, שסגר היום לעונה נוספת. היו"ר איזי שירצקי: "מישל דיין לחץ. הוא אמר שהוא רוצה אותו בקבוצה. עשינו מאמץ, למרות שזה יעלה לנו לא מעט כסף". צ'ירסוואה אמור לנחות בימים הקרובים ולהצטרף לאימוני הקבוצה. ההערכה היא ששכרו ינוע סביב 150 אלף דולר לעונה.

הקפטן בני בן זקן, דיבר היום על שאיפות הקבוצה: "לפני תשע שנים, בישיבת פתיחת העונה הראשונה עם איזי שירצקי שרק לקח את הקבוצה, הוא דיבר על כך שתוך מספר שנים נגיע לליגת העל. לא כולם האמינו לו. לחלום זה מותר ויפה. איזי לימד אותנו שלחלום זה לא דבר רע".

הגנאי קאובינה אגודה, שנחת בארץ ביום חמישי, ערך בדיקות רפואיות, והיום צפוי להתאמן. קאובינה כבש בעונה שעברה תשעה שערים במדי בני לוד מהליגה הלאומית. המאמן מישל דיין אמר כי הוא במשא ומתן עם מספר זרים, אבל הוא מבקש לשמור על דממת אלחוט בנושא, כדי לא לעורר קבוצות אחרות.

עוד פנים חדשות יהיו של השוער, יוסי בצלאל, מכוכבי העלייה לליגת העל לפני שנתיים, ששיחק במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית בעונה החולפת. בצלאל, הוחתם לאחר עזיבת שביט אלימלך, ויתחרה עם דני עמוס על עמדת השוער הראשונה. יצוין כי בצלאל לא עזב את קריית שמונה גם כאשר שיחק בנצרת. בצלאל: "אני מתרגש לחזור הביתה. למרות שלא גדלתי כאן, קריית שמונה היא הבית שלי".

"יש התרגשות מסוימת", אמר הקפטן יניב לביא, "בכל התחלה יש הרגשה מיוחדת, את הטעם של ליגת העל טעמנו, עכשיו אנחנו מתרגשים לקראת אירופה, אני סומך על מישל ועל איזי שיידעו לבנות קבוצה טובה שתתמודד בכבוד ותייצג את מדינת ישראל בצורה הכי מכובדת".

רכש חדש נוסף בצוות המקצועי הוא מאמן הכושר ערן שדו, שאימן בעונה שעברה את בני יהודה והיה מבוקש במכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully