וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביד גזל סיכם במכבי נתניה

אריק רחמיאן

22.6.2008 / 23:00

השחקן שכיכב בעבר בקבוצה מהשרון ישחק בשנתיים הקרובות במועדון של יאמר. ”שמח לחזור הביתה”. כלל ביטוח כבר לא ספונסרית ראשית

הקשר רביד גזל סיכם הערב (ראשון) את תנאיו במכבי נתניה לשנתיים הקרובות והוא צפוי להשתכר כ-120 אלף דולר לעונה. בימים הקרובים ייחתם החוזה בין הצדדים. מדובר בהחתמה שנייה שמבצעת מכבי נתניה במהלך הפגרה לאחר שהחתימה לפניי שבועיים את הקשר שלו מנשה. החתמתו של גזל מורידה ככל הנראה את אופציית עומרי אפק, שעמו קיימה מכבי נתניה מגעים בימים האחרונים.

רביד גזל, שגדל במועדון ונחשב לאחד הכשרונות הגדולים שגדלו במועדון בעשור האחרון, עזב את נתניה לפני כחמש שנים לאחר שהקבוצה נשרה לליגה השניה וכרטיסו נרכש ע"י מכבי חיפה. למרות התקוות הגדולות נקלע גזל לסיטואציה שבה נאלץ לבלות אצל רוני לוי את מרבית העונה על הספסל ואט אט החל גם ריחוק בינו לבין המאמן החיפני. בסופו של דבר נאלץ השחקן לעזוב ולשחק בהפועל פ"ת ובעונה שעברה שיחק במכבי ת"א. במהלך השנים, ניסו גורמים במועדון להשיבו לקבוצת נעוריו אולם עטר, שנפגע מגזל בעקבות ראיון שהעניק לתקשורת ובה מתח ביקורת על עבודתו של המאמן בנתניה, פסל כל אפשרות להחזירו לקבוצה, גם במהלך חלון העברות שחל בינואר האחרון כשגזל היה מוכן לשוב ולשחק בנתניה תמורת חוזה מגוחך, ואף להתנצל באפון פומבי בפני עטר.

לפני כחודש החלו מוטלה שפיגלר וקובי בלדב להוביל את המהלך להשבתו של גזל לקבוצה ולאחר שיאמר ומתאוס נתנו את האור הירוק למהלך. הערב כבר נתן גזל ביטוי לשמחה על חזרתו למכבי נתניה כשאמר "אני שמח לחזור הביתה".

מוקדם יותר הערב התפוצץ המשא ומתן להחתמתו של הבלם זאביק חיימוביץ שלטענת מקורביו קיבל הצעה מעליבה ממכבי נתניה שכבר הגיעה להבנות חיובית עם מאיר שמיר וג'קי בן זקן, הבעלים של כרטיסו, על רכישת כרטיסו של חיימוביץ בסכום המוערך בכ-220 אלף דולר. נתניה שנקלעה למצוקת בלמים בעקבות עזיבתו של אבי סטרול ופציעתו של גולן חרמון שיאלץ לעבור ניתוח בקע בימים הקרובים תאלץ בשלב זה לסמוך על הבלם הצעיר, עשהאל בן שבת, שאמור לתת מענה לעמדת הבלם לפחות במשחקי ההכנה של הקבוצה ויתכן אף במשחקים הרשמיים של תחילת העונה וזאת בהנחה שאופציית חיימוביץ תרד סופית מהפרק.

כזכור, בחברה נפגעו בשנה שעברה מהטיפול בפרשת שטראובר, שפרסם חברת ביטוח מתחרה. בחברה ציפו שהנהלת הקבוצה תגבה את הספונסר הראשי, אך זו תמכה בשוער ואף האריכה את חוזהו של השחקן. כעת תיאלץ ההנהלה הנתנייתית למצוא ספונסר ראשי חדש. ממכבי נתניה נמסר: "המועדון מודה ל-כלל על התקופה הארוכה שהלכה יחד עם המועדון כספונסר ראשי, תרמה רבות לקידומה של מכבי נתניה ושמח כי החברה בחרה להמשיך, לתמוך ולהיות מעורבת בכל מה שנוגע למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully