וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבראו מתקרב לירושלים

אסף שקד

22.6.2008 / 13:00

הפערים בין בית"ר לחלוץ ריבר פלייט מצטמצמים, האורוגוואי צפוי לחתום. יצחקי כנראה לא יחזור, תמוז כנראה לא יעזוב, סושו מחכה במחנה האימונים

ברק יצחקי המריא היום (ראשון) לפנות בוקר לבלגיה, שם יצטרף כבר ממחר לאימוניה של קבוצתו גנק לקראת העונה שבפתח. השחקן, ששמו נקשר כמה פעמים בחודש האחרון עם חזרה לבית"ר ירושלים, שב לבלגיה ללא פנייה רשמית מצד קבוצתו לשעבר, וכפי שהדברים נראים כרגע – האפשרות שיחזור לבית"ר נראית רחוקה מתמיד.

לפני כשבוע וחצי התנו גורמים בבית"ר ירושלים את חזרתו של יצחקי לקבוצה במכירתו של טוטו תמוז לחו"ל. בשבוע שעבר היה נראה כי מעברו של תמוז לטוונטה ההולנדית עומד להיסגר, אלא שאז נסוגו ראשי המועדון ההולנדי מהעסקה וטענו כי הדרישות של בית"ר ושל השחקן גבוהות עבורם. מאז נמצאת עסקת תמוז-טוונטה בהקפאה, כשאף צד לא מתפשר על תנאיו הראשוניים. בבית"ר טוענים כי לא יתפשרו על מחיר נמוך יותר ממחיר השחרור שנקבע בחוזהו של השחקן – מיליון יורו.

בעקבות ההקפאה במו"מ עם ההולנדים, יפתח תמוז ביום שלישי הקרוב את האימונים עם בית"ר ירושלים וימשיך להיחשב כשחקן הקבוצה מן המניין. סוכניו של החלוץ הצעיר ממשיכים לבדוק עבורו גם את האפשרויות באנגליה, ובטוחים כי לא יישאר בסופו של דבר בבית"ר, אך רגע לפני פתיחת העונה המצב כרגע נראה די ברור – תמוז פותח את העונה עם בית"ר, ויצחקי פותח את העונה עם גנק.

הבוקר, כאמור, המריא יצחקי בחזרה לבלגיה מבלי שקיבל מסרים מצדה של בית"ר ירושלים אך עם מכבש לחצים אדיר מצד מכבי ת"א, שמוכנה לשלם עבורו סכומי כסף גדולים על מנת שישחק אצלה. יצחקי עד כה לא נענה לחיזוריה של מכבי ת"א, והעובדה שהאפשרות שיחזור לבית"ר עדיין קיימת גורמת לו להמתין להתפתחויות.

בסביבתו של יצחקי סיפרו היום כי "ברק מתגעגע מאוד לבית"ר ירושלים וקשור מאוד לקבוצה ולאוהדים. יש לו חוזה לשנים הבאות בגנק, הוא לא סובל שם והוא יפתח את העונה בבלגיה, אבל אם בית"ר ירצו אותו ויעמדו בדרישות הכספיות הכרוכות בעסקה (הכוונה למשכורת השחקן ובעיקר לכרטיסו) ייתכן מאוד שהוא יחזור לקדנציה שנייה וארוכה בירושלים".

אופציית אבראו חוזרת

במקביל ממשיכה בית"ר את המשא ומתן עם החלוץ האורוגוואי סבסטיאן אבראו. בימים האחרונים חלה התקדמות רצינית במגעים בין הצדדים, וכפי שהדברים נראים כרגע - אם לא יקרו הפתעות מיוחדות, אבראו יהפוך באופן רשמי לשחקן בית"ר ירושלים.

בית"ר מנהלת את המו"מ מול שני גורמים: קבוצתו של השחקן, ריבר פלייט, ונציגיו של השחקן שמנהלים עבורו את המו"מ. ריבר פלייט הסכימה לרדת בדרישותיה בימים האחרונים, אך הבעיה העיקרית הייתה מול סוכניו של השחקן, שרצו "לגזור" קופון גדול יותר. בימים האחרונים גם הדרישות של הסוכנים ירדה, ובבית"ר מרכזים את מירב המאמצים בהנחתתו של החלוץ.

"כל השמות של השחקנים שנזרקו בשבועיים האחרונים באוויר לא היו רלוונטיים עבורנו", סיפר היום גורם בכיר בבית"ר ירושלים, "אבראו הוא השחקן ששום רצה כבר מזמן, ואת כל המאמצים אנחנו מרכזים במו"מ איתו. שאר השמות שנזרקו לאוויר הם אופציות גיבוי לאבראו, אבל אין לנו כוונה לפנות לאף אחד מהם כל עוד לא נדע שעשינו את הכל בשביל להחתים את אובראו אצלנו. אני מאמין שבשבוע הקרוב הסיפור הזה ייגמר, לכאן או לכאן".

סושו מחכה לבית"רים

אימון הפתיחה של בית"ר יתקיים ביום שלישי הקרוב בשעה 17:00 במגרש האימונים של בית"ר כפר סבא. בבית"ר רצו לערוך את האימון בבית וגן בירושלים, אך בעקבות שיזרוע שעובר המגרש הוחלט להעתיק את אימון פתיחת העונה לכפר סבא. מאות אוהדים צפויים להגיע לאימון למרות העובדה שהוא לא יתקיים במגרש האימונים המקורי.

ביום ראשון הבא תמריא הדאבליסטית למחנה אימונים בן שמונה ימים בעיירה מירלו הסמוכה לאיינדהובן בהולנד. גם בעונה שעברה קיימה הקבוצה את מחנה האימונים בכפר ההולנדי וכעת תחזור על המנהג שנית. לבית"ר לא צפויים משחקי אימון רציניים במהלך המחנה שהוגדר מראש "מחנה כושר וגיבוש".

במחנה השני, שיתקיים שבועיים לאחר מכן בשוויץ, תפגוש בית"ר קבוצות חזקות יותר, כשהמשחק המרכזי יתקיים ב-16 ביולי מול סושו הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully