וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעה במפשעה לפנטאני, בחיפה מוטרדים

22.6.2008 / 10:29

החלוץ נטש את המגרש במהלך משחק נבחרתו, בחיפה מקווים שיהיה כשיר לפתיחת האימונים. מימון הסכים להישאר אם לא יוחתם בלם זר

במכבי חיפה מוטרדים: החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני הודיע כי הוא נפצע במפשעה במהלך מוקדמות אליפות אפריקה וכרגע לא ברורה חומרת הפציעה. פנטאני, שסבל ממתיחה במפשעה בשבוע שעבר, היה בספק למשחק אתמול (שבת) מול סיירה לאון (0:0), אולם בסופו של דבר הוחלט להכלילו בהרכב.

במהלך המשחק, בדקה ה-62, פנטאני הודיע שלא יוכל להמשיך ונאלץ לקבל טיפול רפואי. בחיפה מקווים שחומרת הפציעה איננה רצינית, שמדובר במתיחה בלבד שתהליך ההתאוששות אורך משחק ימים, ושהחלוץ יהיה כשיר לפתיחת האימונים ביום שלישי הבא. יומיים קודם ייערכו מבחנים לשחקנים הצעירים והמושאלים.

בחיפה מחכים להחלטה של בית"ר בנוגע לחלוץ שלומי ארבייטמן. אם החלוץ לא יירכש בסופו של דבר, ולא יושאל או יימכר לקבוצה אחרת, הוא יוזמן לפתיחת האימונים.

המאמן אלישע לוי ערך שיחות עם חמישה שחקנים, שי מימון, מור דהאן, בירם כיאל, דקל קינן והחלוץ מוחמד גאדיר. לוי הודיע כי כרגע, ייתכן מצב שבו לא יוחתם בלם זר ולכן עליהם להוכיח את עצמם. מימון, כצפוי, החליט להמשיך ולהילחם על מקומו בהרכב. הבשורה של לוי לראשי המועדון כי מימון לא ישוחרר עומדת בינתיים בעינה. לוי הודיע לגאדיר כי יש לו הרבה פוטנציאל והוא רואה בו שחקן שיכול לתרום לחיפה.

בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט לפיה השוער ניר דוידוביץ' מבקש לחתום על החוזה לפני פתיחת האימונים, במכבי חיפה יעשו מאמצים להחתימו ללא עיכובים במשא ומתן בין הצדדים. כפי שדווח, השוער מסרב לפתוח את האימונים בלא חתימה רשמית על החוזה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully