וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצים בנתניה להחתמת רביד גזל

אריק רחמיאן

21.6.2008 / 20:45

הקשר עשוי להיפגש השבוע עם ראשי המועדון. מקורבי גזל הכחישו כי דחה את ההצעה מרומניה. בעקבות מצוקת הבלמים, בן יוסף מועמד

רביד גזל, שחקנה לשעבר של מכבי נתניה שגדל במועדון, הוזכר שוב כמי שעשוי לחזור לקבוצה. לפני כחודש דווח בוואלה! ספורט כי גורמים בכירים במכבי נתניה עושים מאמצים להשיב את גזל למועדון. גם במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר, שקלה נתניה לצרף את הקשר, אולם בשל התנגדותו החריפה של המאמן לשעבר, ראובן עטר, שפסל על הסף כל ניסיון פיוס עם השחקן, ניסיון זה נכשל.

במהלך השבוע האחרון שוחחו מוט'לה שפיגלר וקובי בלדב אישית עם גזל ועם מקורביו, והודיעו להם שהם מעוניינים להשיבו לנתניה. פגישה שהייתה אמורה לצאת לפועל כבר בשבוע שעבר, נדחתה, אך ככל הנראה, תתקיים כבר בתחילת השבוע. גזל, שקיבל הצעה מהקבוצה הרומנית, גלאץ אמר הערב (שבת) שההצעה מרומניה עדיין עומדת על הפרק. בסביבתו של הקשר טוענים שהוגשה הצעה לקבוצה הרומנית, וגזל עדיין ממתין לתשובות. המו"מ בין גזל לרומנים, לא קשור לזאב חיימוביץ' ושלומי ארבייטמן, ובניגוד לכל הפרסומים, הקשר לא דחה את ההצעה מרומניה. מקורבי השחקן אישרו שמלבד ההצעה הרומנית לשחקן יש כמה הצעות מקבוצות בליגת העל, בהן גם מכבי נתניה, והוא ממתין להתפתחויות".

הבעלים דניאל יאמר ספג במהלך סוף השבוע מכה נוספת בעמדת הבלמים. כעת מתברר שהבלם גולן חרמון ייאלץ לעבור ניתוח בקע, שעל פי כל ההערכות יגרום לו להיעדר כחודש ימים מכל פעילות. המשמעות היא שבנוסף לאבי סטרול, שכבר עזב ללוקרן, תיאלץ את הקבוצה לפתוח את אימוניה, עם לואיס מרין כבלם יחיד.

בנתניה עדיין לא מצליחים להתקרב לסכומים שדורשים מחזיקי כרטיסו של חיימוביץ'. במהלך סוף השבוע נעשה ניסיון נוסף לבדוק את האפשרות להעביר את הבלם תומר בן יוסף לשורות נתניה. בקבוצה חידשו גם את המגעים עם הפועל כפר סבא בניסיון להחתים את החלוץ סמואל יבואה.

מהנהלת נתניה עדיין לא יצאה שום הודעה בדבר הפירסום בגאנה על מועמדותו של לותר מתיאוס לאימון הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully