וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר סיכם בפורטסמות'

קרן שמש

20.6.2008 / 23:30

החלוץ שהיה קרוב לחתום בניימיכן ההולנדית סגר במחזיקת הגביע האנגלי. בתיה סהר: "העדפתי שהוא ישחק בהולנד, אבל אנחנו מרוצים"

לאחר שכבר היה רגל וחצי בניימיכן ההולנדית, סיכם בן סהר בקבוצת פורטסמות' מהפרמייר ליג, שבבעלותו של סשה גאידמק, בנו של ארקדי גאידמק. פומפיי, מחזיקת הגביע האנגלי עקבה אחרי החלוץ הישראלי במשך החודשים האחרונים, וניצלה את העיכוב שחל במשא ומתן בין השחקן לקבוצת ניימיכן ההולנדית, כדי להשאיר אותו ביבשת הבריטית.

בתיה סהר, אמו של החלוץ, אמרה היום לוואלה! ספורט: "בן סיכם באופן עקרוני עם פורטסמות', ואנחנו מרוצים". עם זאת, ציינה סהר כי העדפת המשפחה היתה שהילד יגיע דווקא להולנד. "אני אישית העדפתי שהוא ישחק בניימיכן ההולנדית, אבל הכל הסתבך איתם. בלי שום קשר לרצון שלנו ולרצון שלהם, היו דברים שפשוט נסחבו יותר מידי. אפילו אתמול כבר הגיע החוזה, אך זה היה מאוחר כי בן סיכם כבר עם פורטסמות'. לא יכולנו לחכות להם יותר", אמרה האם.

"בן מאוד מאמין במזל. הוא אמר לי שמה שצריך לקרות קורה ואם העניין עם הולנד לא הולך כנראה שזה לא צריך להיות עכשיו". סהר הסבירה את הסיבה שבגללה נפל המשא ומתן: "הסיפור איתם היה מאוד רציני, ונסענו לשם כדי לסגור את הפרטים. בליגה שם יש עניין שארבעים אחוזים מהשכר מופרש לפנסיה. בשיחות שהיו לנו הועלתה אפשרות לעקוף זאת. בן היה מוכן לוותר על המון בכדי לשחק שם, אבל זה נתקע ונראה שבסופו של דבר הכל לטובה".

לגבי קבוצתו החדשה, אמרה סהר: "נכון שזה לא כמו בהולנד שם בנו עליו כשחקן מפתח, אבל בפורטסמות' הבטיחו לו דקות משחק, והוא לא היה הולך על זה אם לא היו מבטיחים לו את זה. הכל נסגר ביום שישי, ובן צפוי לחתום כבר ביום שני. בעקרון הם רצו להחתים אותו לשנה, אבל אנחנו מבקשים שהוא יחתום לחצי שנה בכדי לראות איך הוא משתלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully