וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו בריגלי

21.6.2008 / 11:45

הקאבס חזרו הביתה וניצחו בדרבי את הוייט סוקס 3:4. הפסד ראשון לגאסטון עם טורונטו, סינסינטי קטעה את רצף הניצחונות של היאנקיז

שיקגו קאבס - שיקגו וייט סוקס 3:4

אראמיס רמירז ודרק לי חבטו באינינג השביעי לשני הומרים רצופים על אוקטביו דוטל, ורמירז הוסיף אחד בתשיעי על סקוט ליינברינק, כדי להשלים מהפך ולקחת את המשחק הראשון בסדרה בעיר הרוחות. ג'רמיין דיי, שממשיך בכושר המופלא שלו, ואיי ג'יי פיירזינסקי חבטו להומרים אצל הגרביים, אבל הקאמבק המאוחר מנע מהיריות שלהם להפוך לאימפקט במשחק. קרי ווד זכה בניצחון.


קולורדו - ניו יורק מטס 7:2

ג'רי מנואל מצעיד את המטס למסע חוץ סביר בינתיים, כשבאינינג השני מכניסים החברים מניו יורק חמש ריצות על ארון קוק, הריצות שעשו את ההבדל. ג'ון מיין ניצח על המלאכה עם 6.2 אינינגים ושישה חשמולים, קרלוס דלגאדו וטרוט ניקסון חבטו להומרים במטס. ג'ף בייקר עם הומר לקולורדו, ארון קוק הוא המפסיד.


בוסטון - סט. לואיס 5:4

הם חיכו לזה ארבע שנים, בסט. לואיס. הנקמה, הנקמה. טוב, הם לא בדיוק חיכו לזה, וסביר להניח שאף אחד לא באמת מפרש את זה כנקמה. בפעם האחרונה שהקרדינלס הגיעו לפנוויי פארק, ב-2004, הם הפסידו שם פעמיים בדרך לסוויפ בוורלד סירייס. הפעם קייל לוהש הגיש שישה אינינגים סולידיים וסייע לציפורים האדומות לעבור את טים וייקפילד והרד סוקס ולהתאושש מהמפלה הביתית לקנזס סיטי. סקיפ שומאקר, ידאיר מולינה וג'ייסון לה רו עם הומרים לסט. לואיס, ריאן פרנקלין עם השמירה. הומר לחוליו לוגו בבוסטון.


ניו יורק יאנקיז - סינסינטי 4:2

אחרי שבעה ניצחונות הגיע ההפסד של היאנקיז, כשאדינסון וולקז ממשיך עונה מעולה עם ניצחון עשירי ו-ERA של 1.71. הוא נעזר בהומר של ג'ואי ווטו ובשמירה של פרנסיסקו קורדרו, כשבצד השני מושך מייק מוסינה שמונה אינינגים אבל עדיין רושם את ההפסד.


פילדלפיה - לוס אנג'לס איינג'לס 7:1

אחרי שהפסידו בסדרה ביתית לבוסטון, הפיליז רשמו הפסד שלישי ברציפות, הפעם לאיינג'לס. ולאדימיר גררו לא חיכה יותר מדי לפני ששיגר הומר מספר 11 העונה, וארווין סנטנה היה מעולה עם הופעת פנינה של שבעה ותשעה. חמישה אינינגים לאדם איטון בהפסד.


טמפה ביי - יוסטון 4:3

רוי אוסוולט דפק הופעה נדירה לשנה הזו, עם 7.2 אינינגים וחמש קטילות, והפסיק את רצף ההפסדים של האסטרוס (שמונה) עם ניצחון על הרייז הלוהטים, למרות שמירה די צולעת של חוזה ולוורדה. מאט גארזה עם ההפסד, דיונר נבארו עם הומר לטמפה ביי.


סן דייגו - דטרויט 2:6

גרג מדוקס הגיש שבעה וקטל ארבעה בדרך לניצחון ה-351 בקריירה, צ'ייס הדלי וחליל גרין חבטו להומרים והפאדרס ניצחו את המשחק הראשון בסדרה מול הטייגרס המתאוששים. פרננדו רודני עם ההפסד.


מילווקי - בולטימור 8:5

אחרי הניצחון בסדרה על יוסטון הגיעו האוריולס לוויסקונסין והראו שהם לא מתכוונים לעצור. אוברי האף חבט לשני הומרים על ג'ף סופאן וסייע למחליף לאנס קורמייה לקצור ניצחון. ג'ורג' שריל עם שמירה מספר 25 העונה, הציפורים ממשיכות להפתיע עם מאזן נאה של 34:38. ג'יי ג'יי הארדי ופרינס פילדר חבטו להומרים במילווקי, הפסד לסופאן.

המאמן הלך, המזל הרע נשאר

פיטסבורג - טורונטו 0:1

רוי האלאדיי וזאק דיוק ניהלו דואל מרשים, כשכל אחד מהם הגיש שבעה אינינגים (האלאדיי נפצע בראשו בשביעי אבל לא נגרם לו נזק), במשחק הראשון של סיטו גאסטון כמאמן החדש-ישן של הג'ייז. גאסטון נכח באינינג ה-12 בשגיאה של ג'ון מקדונלד על בסיסים מלאים, שגרמה לריצה היחידה במשחק ולהפסד בבכורה. טיילר ייטס עם הניצחון, ג'סי קרלסון עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - קליבלנד 6:4

אצל האינדיאנס שום דבר לא בא בקלות השנה. קליף לי הוביל את השבט לכיוון ניצחון עם 7.1 אינינגים טובים, אבל לאחר יציאתו חירבו רפאל בטנקורט וג'ו בורובסקי יתרון 0:4, כשהדודג'רס רושמים שתי ריצות באינינג השמיני ושתיים בתשיעי. אלא שבורובסקי רשם ניצחון מההפקר בעשירי, כשג'וני פראלטה חובט לדאבל בן שתי ריצות על טקאשי סאיטו ומסאהידה קוביאשי שומר בהצלחה. סאיטו רשם הפסד לאחר שבוע מוצלח יחסית.


אוקלנד - פלורידה 6:7

קורט סוזוקי חבט להומר והכניס חמש ריצות הביתה, כולל המשמעותית מכולן, דאבל מידי דאג ווכטר באינינג ה-11, כדי לנצח משחק הפכפך במיוחד. המארלינס הלכו רחוק ארבע פעמים, כשדני אוגלה מציב עצמו בראש רשימת ההומריסטים עם שניים שהעלו לו את המאזן ל-23. גם הנלי רמירז וג'רמי הרמידה רשמו אחד, כשבאוקלנד עושה זאת קרלוס גונזאלס. אנדרו בראון עם הניצחון.


אטלנטה - סיאטל 10:2

לאחר מסע משחקי חוץ נאה שבו הברייבס הביתה, ודווקא שם נחלו תבוסה מהמארינרס. חוזה לופז הכניס ארבעה רצים הביתה עם שלוש חבטות, וג'ים ריגלמן זכה בניצחון בבכורה שלו כמאמן המארינרס. רק שלושה אינינגים לאריק בדארד, שנטש עם כאבי גב. ריאן רולנד סמית' עם הניצחון, חורחה קמפיו עם ההפסד.


וושינגטון - טקסס 3:4

גם המשחק הזה הלך לאקסטרה אינינגים, כשב-14 חבט אלייז'ה דיוקס לסינגל המנצח. דיוקס, הידוע בכינויו אלישע דוכס, רשם משחק קריירה של חמש חבטות וזיכה את ג'ואל הנראהאן בניצחון. ג'יימי רייט עם ההפסד.


מינסוטה - אריזונה 2:7

שקטים, שקטים אבל מאיימים. הטווינס רעמו עם שש ריצות כבר באינינג השלישי על המשאית המפונצ'רת רנדי ג'ונסון, שבאורח פלא המשיך למשחק מלא של שמונה אינינגים. שישה ושבעה לסקוט בייקר בניצחון והומר לקרייג מונרו, ומינסוטה מרוחקת בסך הכל 3.5 משחקים מהוייט סוקס. הומר למארק ריינולדס באריזונה המתפוגגת.


קנזס סיטי - סן פרנסיסקו 9:4

מאט קיין היה חשמל עם שמונה ושמונה וריי דורהאם הכניס שלושה רצים בשלוש חבטות, כשהג'איינטס מנחיתים לקרקע את הרויאלס. יאסוהיקו יאבוטה (יאבוטה תקרא אתה יודע למי) עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully