וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מתיאוס מועמד לאמן את נבחרת גאנה

אריק רחמיאן

21.6.2008 / 1:40

על פי התקשורת הגנאית מנהל מאמנה הטרי של מכבי נתניה מו"מ מתקדם עם ההתאחדות, ופערים כספיים קטנים מפרידים בין הצדדים

התקשורת בגאנה דיווחה הערב (שישי) כי מאמנה הגרמני של מכבי נתניה, לותר מתיאוס, מנהל מו"מ מתקדם לאימון הנבחרת הלאומית. על פי הדיווח, פערים כספיים של כמה עשרות אלפי דולרים מפרידים בין הצדדים, ומתיאוס הוא זה שימונה כמאמן במידה וההתאחדות הגנאית תצליח לגייס את הכסף הדרוש.

זוהי לא הפעם הראשונה ששמו של מתיאוס עולה כמועמד לאימון הנבחרת. המאמן הגרמני היה בגאנה במהלך אליפות אפריקה השנה, ושוחח עם ראשי ההתאחדות, עוד לפני שמונה לתפקיד המאמן בנתניה. מתיאוס נחשב לדמות מוערכת בגאנה, והצהיר לא אחת על חיבתו לכדורגל האפריקאי בכלל, והגנאי בפרט.

מאמנה הצרפתי של הנבחרת, קלוד לרואה, התפטר מתפקידו וגאנה מחפשים לו כבר תקופה ארוכה מחליף. באחרונה נוהלו מגעים עם המאמנים הגרמניים, קלאוס טופמולר וגידו בוכוואלד שלא הגיעו לכדי סיכום. גם השבדי האן באקה, שהיה עוזרו של סוון גוראן אריקסון במנצ'סטר סיטי, לא הגיע לסיכום. בהתאחדות הגנאית מחפשים מקורות כספיים למימון משכורת גבוהה למאמן הבא, כאשר בינתיים מדריך את הנבחרת מאמן זמני מקומי במשחקי מוקדמות המונדיאל.

כעת, על פי הדיווח, המועמד המוביל הוא מתיאוס שמקיים שיחות עם ראשי ההתאחדות. בגאנה נטען כי מתיאוס יוחתם במידה ויימצא מימון לשכרו. ראוי לציין, כי ראשי ההתאחדות בגאנה סירבו להגיב לידיעה שפורסמה בתקשורת המקומית. אך יו"ר ההתאחדות, קווסי ניאנטקי, ציין בשבוע שעבר כי פערים כספיים מונעים החתמת מאמן בכיר לנבחרת, ובהתאחדות עושים הכל על מנת להשיג את הכסף הדרוש, ולמנות בכיר שיוביל את הנבחרת למונדיאל 2010.

כזכור, במכבי נתניה הודיעו השבוע רשמית כי מאמן מכבי חיפה לשעבר, רוני לוי מועמד לשמש כמנהל ספורטיבי בקבוצה. לוי עשוי לשמש כאופציה חלופית למאמן ראשי, במידה ומתיאוס יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully