וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: גם רבאח צפוי לעזוב את הקבוצה

יצחק סולומון

20.6.2008 / 9:19

המגן קיבל הצעה מפתה מאחווה עראבה, הכפר בו הוא מתגורר. כעס על אלישע לוי שלא מוכן לשחרר את שי מימון. הזרים ממשיכים לנחות

מגן בני סכנין, עבד רבאח, עשוי להיות שחקן ההרכב השביעי של המועדון, שעוזב את הקבוצה. רבאח קיבל הצעה מפתה לחמש עונות מקבוצת אחווה עראבה, הקבוצה שעלתה העונה לליגה א'. עראבה הוא הכפר בו מתגורר רבאח, ומקבוצה זו הוא יצא לקריירה מוצלחת בליגת העל. רבאח הודה כי הוא עומד בפני דילמה לא פשוטה: מצד אחד להמשיך בליגת העל, ומנגד לחתום על חוזה שיכול להבטיח את עתידו לשנים הקרובות.

בסכנין כועסים על מאמנם בעונה החולפת, אלישע לוי, שמסרב לשחרר לקבוצתם את הבלם שי מימון: "הוא לקח לנו את ג'ון קולמה וגם קרופניק בדרך לחיפה. הוא יכול להיות יותר גמיש איתנו", אמר גורם בסכנין.

המהפכה הגנאית שעוברת בני סכנין לקראת העונה הבאה צפויה לקבל תגבור נוסף, בדמות חלוץ קבוצת ארסנל הגנאית, אושי בונסו, בן 25, שמגיע למבחנים, ואם ירשים את המאמן, פרדי דוד, יוחתם בקבוצה.

היום (שישי) אמורים שני הזרים מגאנה, ברנארד דון בורטאי, וקוואקו אסיין, לנחות בארץ ולהצטרף לאימוני הקבוצה ביום ראשון. השניים הגיעו בהמלצתו של אייל לחמן, שאף אימן את בורטאי בקבוצת הארטס אופ הוק אותה הדריך. אגב, שני הגנאים לא יוכלו לשחק במשחק הראשון במסגרת האינטרטוטו, משום שנרשמו באיחור למפעל.

הבלם היהודי מארצות הברית, מתיו באום, שנבחן בקבוצה בסיום העונה שעברה אצל אלישע לוי, והגיע להבנות כספיות עם הקבוצה, צפוי לנחות בארץ בימים הקרובים, ולהיות המחליף של ליאוניד קרופניק. יחד עם זאת, בסכנין הבהירו לבלם כי יוחתם רק אם יסדיר את הליכי ההתאזרחות שלו, כדי שלא יתפוס מקום של שחקן זר.

בסכנין צפויים להיפגש שוב בשבוע הבא עם יושב ראש מכבי פתח תקווה, שינו זוארץ, במטרה להגיע להבנות בנושא החלוץ אוהד קדוסי, שסיכם את תנאיו הכספיים בסכנין, אבל דרישת פתח תקווה ל- 1.6 מיליון שקל מטרפדת בשלב זה את המעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully