וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגדאן טאנייביץ': "ההחלטה בידיים של סולומון"

מאמן פנרבחצ'ה-אולקר, עשוי להיפרד בקרוב משחקנו וויל סולומון, המצוי במו"מ עם מכבי תל אביב. "נהיה בסדר, איתו או בלעדיו", אמר

נמשך המו"מ בין מכבי תל אביב לוויל סולומון. שחקנה של פנרבחצ'ה-אולקר בשנתיים האחרונות קרוב לסיכום כספי, אלא שכדי להשלים סופית את העסקה חייבת מכבי להגיע להבנות גם עם קבוצתו הטורקית, עימה מחזיק האמריקאי בחוזה לעונה נוספת. "זה ייקח עוד יומיים, עוד שלושה, אבל בסוף זה ייסגר", אמר גורם במועדון.

על פי דיווחים, הסיבה העיקרית בגינה גמר בליבו סולומון לעזוב את איסטנבול היא מערכת היחסים העכורה עם מאמן הקבוצה, בוגדאן טאנייביץ'. "וויל מחזיק בחוזה איתנו, אבל יש לו סעיף יציאה. הוא יכול לעזוב, ההחלטה בידיים שלו", סיפר טאנייביץ' לוואלה! ספורט. "הייתה לו עונה טובה איתנו והוא שחקן מצוין. האם היו לי בעיות איתו? זה נורמאלי שיש לפעמים בעיות עם שחקנים. אולי זה בגלל שלוויל יש טמפרמנט גבוה. כנראה ששחקן כדורסל לא יכול להיות מושלם".

אתם עומדים להחתים את מרקס גרין, שחקנה של אבלינו האיטלקית. נראה כאילו פנרבחצ'ה-אולקר מתכוננת ליום שאחרי סולומון.

"אנחנו נהיה בסדר, עם וויל סולומון או בלעדיו. הוא צריך להחליט מה קורה איתו. נכון שגרין יכול לשחק כפוינט גארד, אבל הוא יכול לשחק גם בעמדה מספר 2, כך שלא בהכרח מדובר במחליף לסולומון".

האם אתה באופן אישי היית רוצה לראות את סולומון ממשיך אצלך בעונה הבאה?

"עזוב, אני חושב ששאלת מספיק שאלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully