וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוני בכלל לא בטוח שהוא מעוניין לקבל את הקבוצה"

קרן שמש

19.6.2008 / 18:47

גורם בהפועל תל אביב סקפטי לגבי העברת הבעלות לידי היו"ר העוזב. "מופעלים עליו לחצים, אבל העסק לא פשוט". דגו בדרך לאפואל ניקוסיה

גורמים בהפועל תל אביב סיפרו היום (חמישי) כי מוני הראל, היו"ר היוצא, עדיין לא החליט סופית אם הוא מעוניין לקבל לידיו את הקבוצה, וכי נושא העברת הבעלות לידיו אינו פשוט כפי שנראה. הפועל תל אביב, שהחלה את האימונים לקראת העונה הבאה, עדין לא ביצעה רכש משמעותי היות ותקציב הקבוצה עדיין לא גובש. כזכור, סמי סגול ונציגו משה תאומים שומרים על שתיקה, ומקורביהם טוענים כי השניים עסוקים בחיפוש אחר רוכש מתאים.

מוני הראל, שהודיע בסוף חודש מאי כי הוא פורש מניהול הקבוצה, חזר לתמונה לאחר שהופעלו עליו לחצים מצד אנשי הפועל תל אביב, ובראשם חיים רמון, לקחת את הקבוצה ולהצילה מעונה קשה.

"מוני בכלל לא בטוח שהוא מעוניין לקבל את הקבוצה", סיפר גורם במועדון והמשיך, "מופעל עליו לחץ מאוד כבד, היות ותאומים מתקשה למצוא רוכש. הוא עדיין לא ממש בטוח שהוא רוצה להיכנס לזה, גם כל הנושא של מי נכנס איתו לעסק לא ברור, כך שבסופו של דבר שום דבר לא סגור. לא מדובר בסיפור שייסגר תוך יום יומיים, צריך לקבל החלטות לא פשוטות ואסור לשכוח שיש המון גורמים שמעורבים בדבר וצריכה להיות הסכמה של כולם".

"הרעיון הוא טוב אבל לא כל כך פשוט, נכון לרגע זה, נראה שזו האפשרות היחידה של תאומים וסגול לשחרר את המועדון לבעלים חדשים, וזו גם הסיבה שמדובר על העברה ולא על רכישה. למרות זאת ברור שלא מדובר בעניין פשוט, מוני קיבל החלטה לעזוב את הפועל תל אביב והיו לו סיבות טובות לעשות זאת. לחזור בו ולהיכנס מחדש לקבוצה, זו לא החלטה של רגע", אמר אותו גורם.

ברוך דגו, שסיים העונה חוזה בהפועל תל אביב, קרוב לסיכום באפואל ניקוסיה הקפריסאית כך לפחות מדווחת היום (חמישי) העיתונות המקומית. דגו, שלא קיבל הצעה לחדש את חוזהו בהפועל תל אביב, צפוי להחליט בימים הקרובים לאן מועדות פניו. הפועל ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הבאה וכן לקראת גביע אופ"א וערכה היום אימון כפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully