וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הערעורים של הוועד האולימפי לא מוותרת

19.6.2008 / 18:30

הוועדה קבעה שרק הישג של דודי סלע בווימבלדון יקנה לו מקום באולימפיאדה. הקלע אלכס דנילוב והשחיין מאיר חצבאני לא ייסעו לבייג'ינג

ועדת הערעורים של הוועד האולימפי, בראשותו של אריה רוזנצוויג והחברים שמואל ללקין וחנה שזיפי, דנה היום (חמישי) בערעוריהם של איגודי הקליעה, הטניס והשחייה. לאחר דיון בעניינו של דודי סלע, החליטה הוועדה לאמץ את המלצות מנהלת הספורט ההישגי ועדת הספורט של הוועד האולימפי, כפי שאושרו, והמשמעות היא שרק הישג יוצא דופן של הטניסאי הישראלי בווימבלדון יקנה לו מקום במשלחת לבייג'ינג. סלע דרש מאיגוד הטניס להתחשב בתקנון הבינלאומי, אך לא עמד בקריטריון הישראלי שקובע כי רק אם דירוג בין 50 הטניסאים הראשונים בעולם, יקנה לו מקום באולימפיאדה.

בעניינו של השחיין אלון מנדל, הוועדה המליצה לאיגוד השחייה לקבל מהר ככל האפשר אישור רשמי מהגוף המוסמך המאשר את פסילתו של השחיין היווני שהשתתף בתחרות הקריטריון, דבר שיאפשר לאלון מנדל להיכלל בין 12 הראשונים באליפות אירופה ובכך לעמוד בקריטריון הישראלי. למי ששכח, מנדל סיים באותה תחרות באליפות אירופה במקום ה-13.

לעניין הטענה כי פסילתו של השחיין היווני תקדם את מאיר חצבני למקום ה-12 במקצה ה- 400 מעורב אישי, הרי שחצבני עדיין לא עומד בקריטריון של מיקום והישג של המתחרים, ולכן לא יטוס לסין.

לגבי הקלע אלכס דנילוב, הוועדה החליטה שלא לשנות את המלצות מנהלת הספורט ההישגי ועדת הספורט של הוועד האולימפי כפי שאושרו על ידי הנהלת הוועד האולימפי בישיבתה, והוא לא ישתתף באולימפיאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully