וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר עולה שלב

ראובן עטר

19.6.2008 / 16:22

פרשן וואלה! יורו מנתח את משחקי רבע הגמר, מסמן מצ'אפים ומהמר על העולות. אם להסתמך על הימוריו הקודמים, תמונת חצי הגמר כבר סגורה

קרואטיה – טורקיה

הנבחרת המאורגנת נגד הנבחרת הלוחמת. קשה לחזות תוצאה במשחק בין שתי נבחרות שנקודות התורפה שלהן הן לא משמעותיות, והנקודות החזקות שלהן מחפות על כך בקלות. ובכל זאת, קרואטיה משחקת כמו נבחרת שלא תפתיע אף אחד אם היא תגיע לגמר. אם במוקדמות ראינו נבחרת טובה, אז בטורניר הזה קיבלתי חותמת נוספת למה שהם מסוגלים לעשות. לטורקיה יש שחקנים טובים, אבל לא גדולים. הטקטיקה שלה בסדר, אבל לא בצורה מיוחדת. אבל המוטיבציה שלהם מדהימה. פשוט למחוא כף על האמונה במשחק שלהם. חשוב לשים לב לנקודה מעניינת אצל הקרואטים. כמו שהם באים למשחק מול הטורקים כפייבוריטים, גם לטורניר הם באו כך, ונראה עד עכשיו שהם יודעים להתמודד יפה עם הציפיות מהם. זה בלט מאוד בשלושת המשחקים שלהם בשלב המוקדם.

מצ'-אפ: מודריץ' מול ניהאט

מודריץ עדיין בתחילת דרכו. נכון לעכשיו, הוא לא בולט במיוחד. התכונות הבולטות אצלו: ראיית משחק, אחד על אחד, זריזות. ניהאט מסמל עבורי את כוח הרצון של נבחרתו. התכונות הבולטות אצלו הן זריזות, מהירות, לחימה וכיבוש. הוא השחקן המוכשר והמצליח ביותר, לכן הוא גם המשמעותי ביותר לנבחרתו. אולי בעתיד זה ישתנה. קרואטיה, לעומת זאת, מסתדרת מצוין גם בלי מודריץ. היא לא נפגעת מהיכולת הבינונית שלו עד כה. וזה אומר עליה הרבה.

התחזית שלי: ניצחון לקרואטיה

הולנד - ספרד

עם מאזן של 1:9 בשלושה משחקים, ועם כל הכבוד לנבחרת רוסיה, הולנד תמשיך לדהור לעבר הגמר. הולנד תיקח בחשבון את מה שרוסיה עשתה לשבדיה. רוסיה לא יכולה להפתיע אותה. אם שבדיה לא ציפתה ליכולת כל כך מרשימה של הרוסים, הולנד כבר תתכונן לכך. אף אחד לא האמין שרוסיה מסוגלת לשחק כדורגל כל כך מלהיב. גם אני, שחזיתי בתחילת הטורניר שרוסיה תעלה שלב, לא תיארתי לעצמי יכולת מרשימה כל כך. הולנד כבר תהיה מוכנה לכך. וגם אם לא יילך לה, יש לה שני שחקנים מצוינים על הספסל כמו רובן וואן פרסי.

מצ'-אפ: אקינפייב מול ואן דר סר

מאוד מצא חן בעיני השוער של רוסיה, הפשטות במשחק שלו, הביטחון שהוא מקרין. צפויה לנו תחרות קשה בין שוער ותיק ומנוסה, שנמצא בתקופת השיא שלו, מול שוער צעיר יחסית ומאוד מוכשר. לדעתי, ואן דר סר הוכיח במשחק מול איטליה כמה החשיבות שלו גדולה לנבחרת הולנד.

התחזית שלי: ניצחון להולנד

איטליה - ספרד

הגיע הזמן שנבחרת ספרד, לא רק שתשחק יותר יפה מאיטליה, אלא גם תנצח אותה ותעבור על חשבונה שלב. אם מנתחים את שלושת המשחקים, רואים הבדלים גדולים מאוד בין שתי הנבחרות. האחת, מאוד מרשימה, מציגה משחק זורם, מסודר ומהנה. לעומתה, איטליה, מחזיקה בהרבה שחקנים טובים, אבל היא מאוד מבולגנת, מאוד לא צפויה, עם הרכבים משתנים. זזה הספיק לה כדי לעלות שלב, אבל קשה לי להאמין שהיא תוכל בדרך הזאת להפתיע את ספרד. נכון, יש דברים לא צפוים, כמו הפציעה של ריברי מול איטליה, אבל העדיפות כאן כל כך ברורה שאני לא רואה איך זה ישנה.

מצ'-אפ: טורס מול טוני

מדובר בשני חלוצים שכבשו המון שערים במהלך העונה האחרונה, שיכולים יחד להיות שילוב מצוין לכל קבוצה. לטוני יש משחק ראש מצוין, הוא יודע לשמור על הכדור עם הגב לשער, והוא שחקן רחבה אידיאלי. טורס, מצד שני, משלב הרבה טכניקה, מהירות, זריזות, בעיטה חזקה לשער והוא יכול לשחק גם באמצע וגם בצדדים. למרות ההצלחה של ווייה, טורס משמעותי מאוד להצלחה של ספרד.

התחזית שלי: ניצחון לספרד

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully