וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדר ברמן היזהרי: מכבי נתניה באה

הקבוצה של מתיאוס תחתום את מחנה האימון במשחק נגד הגרמנים. בנתניה הטילו וטו על פניות בנוגע לבן דיין. קצב ההחלמה של שכטר משביע רצון

בעוד כשבועיים, בשני ליולי תפתח מכבי נתניה את הכנותיה לקראת העונה הבאה. ב-13 לחודש תצא סגנית האלופה למחנה האימון בשוויץ, והיום (חמישי) נודע כי הקבוצה של לותר מתיאוס תנעל את מחנה האימון במשחק נגד ורדר ברמן, קבוצת הפאר מהבונדסליגה. בנתניה אמרו: "עם מתיאוס, נמשיך לארגן מספר משחקים נוספים. כלקח מן העבר, אז שיחקה הקבוצה נגד יריבות אימון חלשות, הכוונה היא לערוך השנה משחקי הכנה נגד יריבות אטרקטיביות".

מחנה האימונים ייערך השנה בעיר האוסטרית, סחרונס שנמצאת בדרום מערב אוסטריה קרוב לגבול עם שוויץ. מדובר בעיירת סקי קטנה בעיקר בזכות אתר הגלישה שלה, בו נהג לנפוש הסופר ארנסט המינגוואי. המחנה יתקיים בין ה-13 ל-27 ביולי. המאמן, לותר מתיאוס ביקש מראשי נתניה לקיים את המחנה בסחרונס, אותה הוא זוכר לטובה ממחנה האימונים של רד בול זלצבורג, שנערך במקום. הקבוצה תקיים ארבעה משחקי אימון. הראשון ביניהם ב-16 ביולי מול פרייבורג מהליגה השניה בגרמניה. שלושה ימים לאחר מכן תפגוש נתניה את שאפהאוזן מהליגה השניה בשוויץ. את המחנה תסיים הקבוצה במשחקי אימון מול סנט פאולי, מהליגה השניה בגרמניה, וורדר ברמן.

המאמן והבעלים הגרמניים, מתיאוס ודניאל יאמר, החליטו להטיל וטו על כל פנייה בעניינו של המגן דדי בן בדיין, שעל פי הפרסומים האחרונים היה נראה כי קבוצה מהליגה הסינית מעוניינת בו: "נתניה לא מתכוונת להיפטר מנכסיה, אדרבא, הכוונה היא להתחזק", אמר גורם בנתניה. למרות שברוך דגו בדרך לחתום בקבוצה הבלגית, לוקרן, הרי שבנתניה מאמינים כי אם השחקן יישאר בכל זאת בארץ, הוא ישחק בנתניה. במועדון ינסו לעשות מאמץ גדול לצרפו לקבוצה. כך גם לגבי הבלם זאביק חיימוביץ', המחזור על ידי הקבוצה הרומנית, גלאץ.

בשורה טובה ורעה

הבשורה הטובה מבחינתו של מתיאוס, שינחת לקראת סוף החודש בארץ, הנה קצב החלמתו המשביע רצון של החלוץ איתי שכטר. השחקן מטופל באופן אישי על ידי הפיזיותרפיסט של של מכבי חיפה, פיני שרון. שכטר גם החל להתאמן לאחרונה בחדר כושר על מנת לחזק עצמו. חרף כל ההערכות הפסימיות, שדיברו על היעדרות ארוכה, אמר שכטר היום: "אני מאמין שאוכל לפתוח את האימונים ביחד עם הקבוצה. אוכל לעשות כמעט הכול, חוץ מדברים שיחמירו את הפציעה. אני מאמין שבמחנה אימון אוכל כבר לעשות הכול".

הבשורה הפחות משמחת בנתניה היא העובדה כי אמייה טגה, שנחבש השבוע בסד מיוחד בברכו, ייאלץ לבלות עם הסד שישה שבועות רצופים. אחר כך יעבור הקשר בדיקת MRI נוספת כדי לאבחן את חומרת פציעתו והצורך לניתוח. "הכאבים פחתו אמנם ויש מעט נפיחות, אבל אני עדיין לא דורך על הרגל", אמר טגה. "אני מקווה שהטיפול שקודם לניתוח יפחית את חומרת הפציעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully