וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייאש את קרלוס

19.6.2008 / 13:43

טמפה ביי גברה על זמבראנו והקאבס - 4:5. בוסטון ניצחה את הסדרה בפילדלפיה עם 4:7, היאנקיז ממשיכים לדהור, ניצחון למנואל והמטס

יום חמישי היום, סקירתנו תהיה קצרה מהרגיל, כמעט כרגיל.

טמפה ביי ממשיכה במסע ההצלחות, כשאנדי זוננשטיין והרייז השיגו ניצחון שני בסדרה, הפעם על קרלוס זמבראנו - 4:5. פרנסיסקו רודריגז שבר באופן נדיר שמירה, המטס השוו באינינג התשיעי מול האיינג'לס וניצחו בתוצאה זהה, 4:5, כדי לקחת את הסדרה באנהיים. קבוצת חוץ אחרת שזכתה בסדרה היא בוסטון, שגברה בפילדלפיה על הפיליז 4:7. בארי זיטו רשם הפסד מספר 11 העונה ונמשה כבר לאחר שני אינינגים בהפסד 7:2 של סן פרנסיסקו לדטרויט המשתפרת. היאנקיז ממשיכים להצליף, ועם ניצחון שישי ברציפות גברו על סן דייגו 5:8. יוסטון הולכת בכיוון הפוך, וההתרסקות שלה נמשכת עם הפסד 2:1 בבולטימור. דרק לואו והדודג'רס באו לסינסינטי ולקחו את הסדרה ללא מורא עם ניצחון 1:6.

הוייט סוקס לא נבהלים מהריצה של דטרויט, ומארק בהרלי ממשיך להשתפר, לאחר שניצח את פיטסבורג 2:8. מילווקי שוב גברה על טורונטו, 4:5, ואטלנטה ממשיכה במסע מוצלח של משחקי חוץ עם 2:5 בארלינגטון על טקסס. מינסוטה לא התקשתה ב-2:11 על וושינגטון וקנזס סיטי שוב עקצה את סט. לואיס בביתה, הפעם עם 2:3. אריזונה החזירה לאוקלנד באותה מטבע, ויום לאחר התבוסה 15:1 הביסה אותה 1:11. קולורדו שיקעה את קליבלנד 2:4 ופלורידה יצאה מסיאטל עם ניצחון 3:8 והומר מספר 21 העונה של דני אוגלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully