וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "לא קיבלתי פניות מהורים לילדים ממכבי נתניה"

19.6.2008 / 13:42

המועדון של יאמר הודיע על רצונו להקפיא את מינויו של ברקוביץ' בנבחרת? היו"ר עונה: "לא סופר את ההודעות שלהם". אייל: "לא קראתי"

בהמשך למתקפה החזיתית של מכבי נתניה בשחקן העבר אייל ברקוביץ', שעתיד להתמנות לתפקיד מאמן נבחרת הנערים, טוען היו"ר אבי לוזון כי טענת אנשי מכבי נתניה, כאילו הורים לילדים ביקשו לפנות אליו על מנת לעצור את המינוי, אינה נכונה.

"לא קיבלתי אף פניה, ולו אחת, מהורים לילדים שמשחקים במכבי נתניה", אומר היו"ר. יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה שבנתניה מוציאים הודעה על יו"ר ההתאחדות. בעבר קראה ההנהלה לאבי לוזון לנטרל את הקשר שלו עם מכבי פתח תקוה, לאחר עימות מתוקשר עם מנהל מחלקת הנוער, בני לם, במהלך משחק גביע המדינה.

"הגיע הזמן שאפסיק להתייחס לכל הודעה שהם מוציאים", אומר לוזון. "אני לא סופר את ההודעות שלהם". גורם בהתאחדות אמר הבוקר: "מכבי נתניה פותחת חזיתות עם מאמנים ובכירים בכדורגל הישראלי. היא צריכה להבין שיש לכך השלכות. לא ייתכן שהיא תבקר בגסות את יו"ר ההתאחדות ומאמני נבחרות ותצפה שינהגו אליה כאילו לא קרה דבר". גורם אחר בהתאחדות ביקש להזכיר: "אנחנו מטפלים בהם בכפפות של משי. במהלך העונה שעברה גייסנו פסיכולוג כדי שירצה בפניהם על מניעת אלימות במגרשים. הם קיבלו אישורי חריגי גיל יותר מכל קבוצה אחרת בליגה לנוער. נמאס כבר מההודעות הנבזיות שלהם. זה עובר כל גבול, במיוחד כשהבנתי שהם מרוויחים מאותן הודעות שהם שלחו לאוהדים ב-SMS כסף. לא מבין למה אנשים משלמים בשביל הפוליטיקה המסואבת שלהם. אבל זה עניין שלהם".

כזכור, ההודעה הראשונה עסקה במינויו של ברקוביץ' ושם נכתב, בין היתר, בזו הלשון: "אנו מוטרדים מאוד מהעובדה שהוא נבחר להיות מאמן נבחרת הנערים של ישראל מאחר ואנו מרגישים לא בטוחים להפקיד את שחקני המחלקה שלנו במאמן חסר ניסיון, שמתבטא כל העת כנגד המועדון ובעליו מתוך מניעים אישיים".

"מאז פורסם דבר מינויו של אייל ברקוביץ' למאמן נבחרת הנערים של ישראל, פנו הורים רבים לשחקנים במחלקת הנוער של מכבי נתניה להנהלת המועדון והביעו חשש כי ילדיהם יפגעו בשל המינוי של ברקוביץ' לתפקיד", נכתב בהודעה השניה שיצאה אתמול. "זאת, כאשר הם מציינים כי בשנתיים האחרונות ברקוביץ' תוקף את דניאל יאמר ואת מכבי נתניה מתוך מניעים אישים שנועדים לפגוע במועדון, ואותם הורים חוששים שילדיהם יפגעו בשל העובדה שהם מגיעים ממועדון מכבי נתניה".

בהמשך נכתב: "ההורים פנו להנהלת המועדון וביקשו לפנות ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון על מנת שיהיה שותף להרהורי לבם של ההורים ושישקול מחדש את מינוי ברקוביץ' למאמן הנבחרת. ובתוך כך פורסם היום כי ברקוביץ' פתח מועדון כדורגל בנשר והוא צפוי להיות הבעלים והמנהל המקצועי של אותו מועדון. מועדון מכבי נתניה לא מבין כיצד יוכל ברקוביץ' לשמש מצד אחד כמאמן נבחרת הנערים ומצד שני לשמש כבעלים ומנהל מקצועי של מועדון כדורגל, מאחר ומדובר בטעם לפגם וחשש מניגוד אינטרסים". אייל ברקוביץ' מסר בתגובה: "לא קראתי את ההודעה שלהם. כשאקרא אתייחס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully