וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמדותו של איביצ'ה אוליץ' לבית"ר ירדה מהפרק

אסף שקד

19.6.2008 / 2:47

החלוץ, שמככב ביורו במדי נבחרת קרואטיה, הוצע לדאבליסטית הישראלית, אבל זו נרתעה מסכומי הכסף שקבוצתו הגרמנית, המבורג, דרשה עליו

פחות משבוע לפני פתיחת האימונים לקראת עונת 2008/9, ובבית"ר ירושלים עדיין לא השלימו את הסגל. אחרי החתמתם של הקשר הארגנטינאי דאריו פרננדס והקשר האחורי של מ.ס אשדוד , משה אוחיון, נותר לצוות המקצועי להשלים את הסגל עם חלוץ זר ברמה גבוהה.

לצד אינספור שמות שנזרקו בחודש האחרון לאוויר, השם הרציני ביותר היה של סבסטיאן אבראו האורגוואי, אבל מזה למעלה משבועיים המשא ומתן עמו תקוע והסיכויים שריבר פלייט תסכים לשחררו לבית"ר בסכומים אותו היא רוצה - נמוכים מאוד.

חוץ מאבראו עוד עשרות שמות של מועמדים פוטנציאלים עלו לאוויר, מערב הסעודית ועד קולומביה, אבל מרבית השמות נשארו על הנייר ללא סיכוי ממשי לנחות בישראל. הסתבר כי לפני למעלה משבועיים, הוצע לדאבליסטית חלוץ ברמה גבוהה מאוד, אבל גם הוא בסופו של דבר נכנס לרשימת המועמדים שירדו מהפרק. היה זה שמו של חלוץ המבורג ונבחרת קרואטיה, איביצ'ה אוליץ', שמככב כעת בטורניר יורו 2008. החלוץ בן ה-28 נחשב לאחד השחקנים הבכירים בנבחרת קרואטיה, למרות זאת בשנתיים האחרונות הוא מדשדש כשאת רוב זמנו מכלה על הספסל של הקבוצה הגרמנית.

מי שקישר את אוליץ' לבית"ר, זה סוכן השחקנים, עובד קראוס, שדאג להגעתו של טברטקו קאלה לישראל. אשתקד היה זה קרואטי אחר, בושקו בלבאן שהוצע לבית"ר גם על ידי קראוס. השנה המשיך הסוכן לחזק את קשריו עם צמרת הכדורגל הקרואטית והפעם הציע כאמור, לשורות הקבוצה חלוץ לא פחות טוב. בבית"ר שמחו תחילה לשמוע את שמו של החלוץ, אך הסכומים אותם הייתה צריכה להשקיע גרמו לה לוותר על השחקן. הדרישות של המבורג לא היו גבוהות יחסית עבור שחקן בקנה מידה של אוליץ, למעלה מ- 2.5 מיליון יורו על כרטיס השחקן, בנוסף למשכורת שנתית של כמעט מיליון יורו.

מיד עם פתיחת טורניר אליפות אירופה באוסטריה ושוויץ, עלה באופן אוטומטי מחירו של השחקן וההופעה הטובה עד כה של הנבחרת הקרואטית, גרמה לעלייה גדולה מאוד במחיר כרטיסו של השחקן. כעת מבוקש השחקן על ידי מספר קבוצות צמרת בליגה האנגלית והאיטלקית ודרכו למרכז הבמה בכדורגל האירופאי קרובה יותר מתמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully