וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין הגיע למתחם חודרוב וזכה לקללות מצד האוהדים

קרן שמש

18.6.2008 / 21:32

החלוץ ערך אימון אישי, ואוהדי הפועל ת"א הטיחו בו דברי נאצה. פאביו ג'וניור ישוב בשבוע הבא לאימונים. ארבייטמן מתרחק מהקבוצה

הפועל תל אביב ערכה הערב (רביעי) אימון שני לקראת החזרה לכושר וההכנות לעונה הבאה, כשהיא עמוסה בשחקנים צעירים, ללא הזרים שצפויים לחזור בהמשך וללא שום רכש משמעותי מלבד השוער יניב מזרחי.

ליאור אסולין הגיע למתחם "חודרוב", ערך אימון כושר אישי ולא התאמן יחד עם הקבוצה. כאשר עבר ליד המתחם בו התאמנו חבריו, זיהו אותו עשרות האוהדים שהיו במקום וצעקו לעברו, "תעוף מפה ותחזור מאיפה שבאת, בטח כאב לך שהקבוצה לא ירדה ליגה, לא רוצים לראות אותך פה, יא זבל". אסולין חזר לחדר ההלבשה ולאחר מכן עזב את המקום.

אמג'אד סלימאן, עומר אברמוב ומנואל לורנט, שחקנים צעירים שלקחו חלק באימון אמש, ממשיכים להיבחן. יהודה חוטה ואליעד דדון ממחלקת הנוער של המועדון ערכו אימון עם הקבוצה. כפיר דר ששיחק בשנה שעברה בבית"ר נס טובורק סיכם את תנאיו במועדון לשנים הבאות והוא צפוי לחתום על חוזה בתחילת שבוע הבא.

מחר צפויים שחקני הקבוצה לערוך אימון כפול, שבחלקו הראשון יעבדו בחדר כושר וישובו בערב לאימון נוסף. פאביו ג'וניור סיכם את החופשה בשיחת טלפון מביתו שבברזיל וסיפר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני ממש בסופה של החופשה, הטענתי מצברים וביליתי הרבה עם המשפחה, בעיקר עם אישתי והילדה. אני מתגעגע מאוד לקהל ולחברים בישראל". החלוץ צפוי להצטרף לאימונים בשבוע הבא.

שלומי ארבייטמן מתרחק מהפועל תל אביב. מכבי חיפה סירבה להשאיל את השחקן לאדומים לעונה נוספת ומעדיפה לנסות ולמכור אותו. השחקן זכה היום להצעה מפתה מקבוצת גלאץ הרומנית, שצפויה להגיש בקרוב הצעה על השחקן למכבי חיפה.

הפועל תל אביב מקווה שנושא בעלות הקבוצה יתבהר בימים הקרובים. הבעלים סמי סגול ונציגו משה תאומים ממשיכים לשמור על שתיקה לגבי אופציות המכירה העומדות על הפרק. עדיין לא ברור האם הקבוצה הולכת לידיו של מוני הראל, שיתכן ויחזור לקבוצה כרוכש, ובכל מקרה במועדון מקווים לסיים את העניין בקרוב, בכדי שתמונת התקציב תתבהר והשחקנים יוכלו להמשיך בהכנות לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully