וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטיט שומר על פאסון, ווב לא

18.6.2008 / 12:13

המגיש של היאנקיז הוביל אותם ל-0:8 על סן דייגו, האס של אריזונה קיבל בראש בתבוסה 15:1 לאוקלנד. הפסד ראשון למנואל במטס

ניו יורק יאנקיז - סן דייגו 0:8

אנדי פטיט החליט שאם מוטל עליו להמשיך את המומנטום החיובי שיצרו היאנקיז - סו בי איט. פטיט הגיש שבעה אינינגים שבמהלכם טיגן תשעה חובטים, הסתייע בשני הומרים של ג'ייסון ג'יאמבי ובעוד אחד של אלכס רודריגז והכניע את רנדי וולף החלש (ארבעה אינינגים). לפסים היה זה ניצחון חמישי ברציפות.


פילדלפיה - בוסטון 3:0

תשומת הלב בבוסטון הופנתה לסלטיקס, כמובן, אבל מאחורי הזרקורים נתן ג'ון לסטר הצגה של שבעה וחמישה כדי לזכות בניצחון השלישי שלו ברציפות, ג'ונתן פפלבון שמר והרד סוקס ניצחו ביום שבו רשם דייויד אורטיז שמחה אישית כשהפך לאזרח אמריקאי. איך הגיב טרי פרנקונה לניצחון? לסטר היה טוב, פפלבון היה טוב, תנו לי לראות עכשיו את הסלטיקס". הפסד לג'יימי מוייר.


לוס אנג'לס איינג'לס - ניו יורק מטס 1:6

ג'רי מנואל פתח את הקדנציה שלו כמאמן המטס בהפסד, בעיקר כי מול יוהאן סנטנה והחברים עמד שוב ג'ון "הכל חוץ מבר מזל" לאקי. האס המצוין של האיינג'לס הכיש שבעה חובטים ב-7.2 אינינגים של עבודה, בעוד החובטים עושים את העבודה עם שלוש ריצות על סנטנה כבר באינינג הראשון. הוא סיים את המשחק עם הפסד, שישה אינינגים וחמש ריצות, מתוכן ארבע לחובתו. הומר לג'ף מאת'יס באנהיים.


אריזונה - אוקלנד 15:1

ברנדון ווב לא ראה את זה מגיע. האס של אריזונה חטף חזק בראש, שבע ריצות חובה ב-3.1 אינינגים של עבודה, כשהנהנה העיקרי היה ג'סטין דושר, שהגיש פנינה וזכה בניצחון נפלא עם שמונה ושישה. מארק אליס, אריק שאבז, בובי קרוסבי, קורט סוזוקי וראחאי דייויס השתתפו בחגיגת הומרים גדולה.


סינסינטי - לוס אנג'לס דודג'רס 3:1

צ'אד בילינגסלי הגיש 6.1 אינינגים וטיגן תשעה חובטים, כדי לסיים רצף של חמישה הפסדים של הדודג'רס, כשטקאשי סאיטו עוזר לו עם שמירה תשיעית העונה. שבעה אינינגים בהפסד לג'וני קואטו. בראד פני נכנס לרשימת הפצועים של הדודג'רס, קן גריפי ג'וניור זכה לטקס הוקרה על ההומר ה-600 בקריירה.


בולטימור - יוסטון 5:6

מיגל טחאדה ערך חזרה מרגשת לקמדן יארדס, שם התחבק עם חבריו לשעבר, אבל את המי שבירך עשה לו מלווין מורה, שעם דאבל בן שתי ריצות על חוזה ולוורדה באינינג השמיני הפך את התוצאה והעניק ניצחון לג'ים ג'ונסון ושמירה 23 העונה לג'ורג' שריל. ניק מרקאקיס ואוברי האף עם הומרים לאוריולס, קרלוס לי עם אחד לאסטרוס ודאג ברוקייל עם ההפסד.


מינסוטה - וושינגטון 1:2

אחרי תקופה קשה קיבל ליבאן הרננדז את התרופה בדמות הנשיונאלס האנמיים. הרננדז הגיש שבעה אינינגים וג'ו ניית'ן שמר בהצלחה על הניצחון. ג'סטין מורנו עם הומר למינסוטה, ג'ון לנאן עם ההפסד.

פינלה חזר, טמפה ביי לא התרפסה

טמפה ביי - שיקגו קאבס 2:3

לו פינלה חזר לטמפה ביי, אבל אוואן לונגוריה וקליף פלויד חבטו להומרים וקילקלו לו את השיבה. סקוט קאזמיר הגיש 4.2 אינינגים, אלא מה? לא שלט יותר מדי ויצא בלי לרשום את הניצחון לאחר 110 הגשות, ומי שניצח במקומו היה גרנט בלפור. שמירה מסר 16 לטרוי פרסיבל, הפסד לריאן דמפסטר.


מילווקי - טורונטו 0:7

או-הו, מאיפה זה בא? מני פארה הגיש שבעה וניטרל חמישה בפנינה וריאן בראון חבט לשני הומרים כדי להעלות את מאזנו העונתי ל-20 (הוא לא ממש שמע על המושג "סופומור סלאמפ"). קרייג קאונסל, פרינס פילדר וראסל ברניאן עם הומרים משלהם, דסטין מקגאוון עם ההפסד.


סיאטל - פלורידה 4:5

פליקס הרננדז מגיש לאחרונה בדיוק כמו שבסיאטל היו רוצים שיגיש. הוא טיגן תשעה חובטים ב-7.1 אינינגים של עבודה, כשברנדון מורו שומר בהצלחה בפעם השניה. הומר לדני אוגלה, מספר 20, לא מנע הפסד מסקוט אולסן החלש.


טקסס - אטלנטה 5:7

ויסנטה פאדייה הגיש שישה וטיגן ארבעה, ג'וש המילטון ומרלון בירד חבטו להומרים וסי ג'יי ווילסון הצליח לשמור על היתרון, אותו כמעט דאג אדי גווארדאדו לחרב עם שלוש ריצות חובה מהבולפן. בריאן מק'קאן ועומאר אינפנטה חבטו להומרים, אבל לא מנעו הפסד מטים הדסון במשחק חלש.


שיקגו וייט סוקס - פיטסבורג 5:16

איאן סנל, אס בפוטנציה מבחינת הפייראטס, פגש את הגרביים ביום הלא נכון ובזמן הלא נכון. אורלנדו קבררה, ג'ים ת'ומה, ג'רמיין דיי וג'ו קרידי חבטו להומרים, והיקנו לחאווייר ואסקז ניצחון למרות משחק חלש שכלל חמש ריצות חובה. סנל? ארבעה אינינגים, שבע ריצות חובה, שש הולכות וגם זריקה מקבוצת הפנטזי שלי (מצטער, הייתי חייב).


סן פרנסיסקו - דטרויט 5:1

יקיצה מאוחרת של הטייגרס, שכללה הומר במשחק חמישי ברציפות למרקוס ת'יימס, העניקה לקני רוג'רס ניצחון אחרי שבעה אינינגים טובים. גם ריאן רייבורן עם הומר לדטרויט (38:33), שעדיין מחכה בפינה לוייט סוקס. שבעה ושמונה לג'ונתן סאנצ'ז בהפסד.


סט. לואיס - קנזס סיטי 2:1

הפסד לא מתוכנן לקרדינלס, שהושבתו על ידי קייל דייויס עם שבעה וארבעה. שבעה וארבעה גם לג'ואל פיניירו, כשרון וילון מפסיד וג'ואקים סוריה שומר בפעם ה-16 העונה. מייק אבילס עם הומר לרויאלס, שגם הכריע את המשחק באינינג השמיני.


קולורדו - קליבלנד 2:10

האינדיאנס (38:33) לא מצליחים להמריא, ופול בירד חטף בראש מג'ף בייקר ומבראד הופ שירו את הכדור החוצה. ניצחון לגרג ריינולדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully