וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי הודיע: "לא משחרר את מימון לסכנין"

18.6.2008 / 11:41

המאמן הבהיר שהבלם נכלל בתוכניות למרות המגעים עם קרופניק. אפשרות שראנטו יחזור אם לא ימצא קבוצה. ארבייטמן עשוי להגיע לאימונים

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, חזר אתמול (שלישי) לישראל לאחר חופשה פרטית בחו"ל. לוי הספיק להיות מעורב במשא ומתן הסופי לרכישת מחצית מכרטיסו של ג'ון קולמה ולמגעים עם הבלם ליאונרד קרופניק, שעדיין לא סיכם במועדון וצפוי לעשות זאת רק לאחר שישוב מחופשה. בתוך כך, לוי הבהיר לראשי המועדון כי הוא לא מתכוון לשחרר את הבלם שי מימון, למרות המגעים עם קרופניק ולמרות רצונו של השחקן לעזוב לקבוצה אחרת. "הוא שחקן סגל, אם הוא נכלל ברשימה שפרסמתי זאת אומרת שהוא נשאר", הבהיר המאמן. מימון עצמו מעוניין לעבור לבני סכנין. לוי מסרב לשחרר גם את תומר חמד לסכנין.

בסוף השבוע עלתה בחיפה אפשרות לפיה החלוץ רנאטו יחזור לקבוצה עוד העונה, אם לא ימצא קבוצה בברזיל. עד כה עלו בתוהו הניסיונות לשדך לו קבוצה בליגה הראשונה. גורם במועדון: "רנאטו היה מחוץ לתוכניות משום שהוא רצה לעזוב. אלישע לוי מעריך אותו. אם הוא לא ימצא קבוצה, יכול להיות שנקלוט אותו". לוי מחפש שני זרים בשתיים מתוך שלוש העמדות הבאות: בלם, קשר 50/50 וחלוץ. סמואל יבואה עדיין מועמד למרות הפערים עם הפועל כפר סבא, שדורשת מליון וחצי יורו עבורו. חיפה מוכנה לשלם פחות ממליון יורו.

החלוץ עדן בן בסט מסרב להיכלל בעסקת קולמה ומבקש לעבור להפועל תל אביב. בחיפה הבהירו לסוכנו, עובד קראוס, כי הם מחכים לפניה בכתב מצד הנהלת הפועל ורק אז יוחלט מהו מחירו. ב-29 וב-30 לחודש יערוך אלישע לוי אימונים למספר שחקנים, בעיקר שחקני נוער, למטרת היכרות. ייתכן ששחקן או שניים מסגל הבוגרים ישתתפו באימונים.

החלוץ שלומי ארבייטמן עשוי להגיע לאימונים אם לא יחתום בקבוצה אחרת. בית"ר ירושלים עדיין לא הודיעה מהי החלטתה בנוגע להצעה שעלתה לרכוש את כרטיסו. גם הקשר שאבייר אנדרסון עשוי להגיע לארץ בקרוב לאחר שקיבל הודעה מהנהלת ואסקו דה גמה לפיה היא לא מעוניינת בו. הקשר הפולני לוקאש סורמה הודיע לראשי המועדון כי הוא מחפש קבוצה בליגה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully