וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: מי מטרפד את עסקת ברקואן?

18.6.2008 / 10:46

הבלם הרומני שאמור היה לסכם מתעכב: "קבוצתו מערימה קשיים". במועדון מחכים שלוזון יחזור ארצה, ניסיון לסולחה בין בנין לשירזי

אופ"י כריתים, קבוצתו של הבלם הרומני קוסמין ברקואן שהיה אמור להגיע להתרשמות ואולי לחתום במכבי פתח תקוה, מערימה קשיים על העסקה, כך לטענת אנשי מכבי פתח תקוה. ברקואן היה אמור לנחות עד תחילת השבוע בישראל, אבל הוא הודיע שהוא מתעכב וכרגע כלל לא בטוח שיגיע. בצוות המקצועי מקווים שהסאגה תיפתר והבלם יוכל להגיע לפתיחת האימונים. במלאבס טענו היום: "הקבוצה שלו לא משחררת אותו ומערימה קשיים. עדיין לא ידוע מה יהיה איתו". מנהל הקבוצה, איציק לוזון אמר: "אין לי מושג למה הוא לא הגיע לארץ".

במועדון מחכים שהנשיא עמוס לוזון, שטס לחו"ל לרגל עסקיו, יחזור ארצה. לוזון, שבימים האחרונים הופעלו עליו לחצים כבדים מצד בני משפחתו ומכריו להישאר בקבוצה, עשוי להודיע בימים הקרובים שהוא בכל זאת נשאר במערכת במטרה להציל את הקבוצה מקריסה. במצב כזה, היו"ר משה זוארץ, יישאר גם הוא במערכת והקבוצה תתפקד כרגיל בעונה הבאה. לוזון, מצדו, ביקש להדגיש שעדיין לא קיבל החלטה סופית להישאר.

עוזר המאמן טל בנין אמור להיפגש עם זוארץ בנוגע לעונה הבאה. אחת האפשרויות שעלו בימים האחרונים היא ניסיון להפגיש את בנין עם המאמן ניצן שירזי וליישר את ההדורים ביניהם.

הקשר כפיר אדרי, השוהה בחופשה בארצות הברית, הודיע להנהלה כי הוא בודק אפשרויות נוספות, אחת מהן היא בני יהודה, ועל כן מתעכב המשא ומתן עמו. אתמול קיים חוג האוהדים ישיבה שבה הוחלט לשתף פעולה עם ההנהלה למרות המצב אליו נקלעה הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully