וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפי מזכיר לי את מיקי דורסמן"

17.6.2008 / 22:56

טריי סימונס, הרכש החדש של מכבי ת”א, מסביר את מעברו לנוקיה: ”מכבי אחת הטובות באירופה, יש לי חוב לאוהדיה”. דרור חג'ג' חתם לשלוש שנים

"אני מרגיש טוב. למעשה, אני מרגיש הקלה. שמעתי הרבה על מכבי. רציתי מאוד להגיע לשם, וזה קרה. זו הייתה הסיטואציה הטובה ביותר עבורי" – כך אמר לוואלה! ספורט טריי סימונס, שחקן הרכש החדש של מכבי תל אביב, בשיחה ראשונה לאחר שחתם על חוזה לשנתיים בשורות סגנית האלופה.

היום חתם רשמית דרור חג'ג' על חוזה בקבוצה לשלוש שנים, ואתמול החל גם המו"מ בין מכבי לסימונס לצבור תאוצה, ובשעות הערב המאוחרות (שלישי) העסקה כבר נחתמה רשמית. סימונס ישתכר במכבי כ-450 אלף דולר נטו בעונה. "רציתי לחתום מוקדם, לא חשבתי לחכות להצעות אחרות", מספר הסווינגמן האמריקאי. "דיברנו וסגרנו את העניינים במהירות. מכבי הייתה הכי מעוניינת בי ואני שמח על כך. הם מכירים אותי ויודעים מה אני מסוגל לעשות, ואני מכיר אותם. שיחקתי נגדם יותר מחמש פעמים בשנתיים האחרונות ואני מודע לגודל של המועדון הזה ולציפיות ממני".

לפני הכל, איך זה להצטרף לקבוצה שלקחת ממנה אליפות?

"נכון שלקחתי אליפות על חשבונה של מכבי, אבל זה היה בעונה שעברה והעונה הזו נגמרה. צריך להסתכל קדימה. רציתי מאוד לשחק ביורוליג ואני מרגיש מוכן לאתגר הזה. אפשר אולי לומר שבגלל כל מה שקרה בעונה שעברה, יש לי חוב גדול יותר לאוהדים של מכבי".

מה היו השיקולים שלך במעבר למכבי?

"קודם כל, מכבי היא אחת הקבוצות הכי טובות באירופה. שנית, יש לה מאמן טוב, אפי בירנבוים. שלישית, ישראל היא מדינה נהדרת. לפני שהגעתי לארץ דיברתי עם הרבה שחקנים שעברו כאן, וכל שחקן אמר לי שזה המקום הטוב ביותר לשחק בו כדורסל. למה? הרבה סיבות. אני יכול לספר לך, אבל תצטרך להבטיח לי שזה לא יגיע לעיתון (צוחק). וברצינות, אני חושב שאשתלב היטב".

יצא לך לדבר עם מיקי דורסמן?

"דיברתי איתו מוקדם יותר. הוא רק אמר לי מזל טוב ואיחל לי שאשאר בריא. אני מאוד מעריך אותו. עברתי תחתיו את אחת העונות הטובות בקריירה שלי, אולי העונה שהכי נהניתי בה בקריירה. הייתה לנו כימיה מדהימה, כולנו הסתדרנו היטב. האמריקאים בדרך כלל מסתדרים בינם ובין עצמם, אבל מה שמיוחד היה שגם הזרים וגם הישראלים הפכו לחברים טובים. כולם נהנו, זו הייתה כמו משפחה. אני לא חושב שתהיה לי עוד עונה כזאת בקריירה".

"האווירה בהיכל? זה יהיה עבורי כמו לחזור לקולג'"

סימונס מספר כי טרם שוחח עם מאמנו החדש, אבל "שמעתי מהרבה אנשים שאפי הוא מאמן מצוין. אני לא מכיר אותו אישית, אבל מספרים שהוא מבין את השחקנים שלו. הוא לא קשוח איתם ומבין את המשחק עצמו. ממש כמו מיקי. היה חשוב לי מאוד לשמוע את זה. שמעתי גם שג'ייסון וויליאמס חתם. הוא בחור טוב ורכש מצוין".

בשנתיים האחרונות היית לאחד הסקוררים הבולטים בליגה. האם העובדה שאתה מגיע למועדון גדול יותר, עם שחקנים איכותיים יותר, תשפיע על סגנון המשחק שלך?

"אני לא יכול לומר בוודאות. תראה, אני יכול להבטיח שאתן 110 אחוז מעצמי בכל דקה שאהיה על המגרש, אבל אני לא יכול להבטיח שאקלע גם בעונה הבאה 20 נקודות בערב. אעשה מה שהקבוצה תבקש ממני. המטרה העיקרית שלי במכבי תהיה לעזור לקבוצה עד כמה שאני יכול, ולהביא למגרש בכל ערב נתון את היכולות שלי. בגדול, אני מניח שאשאר אותו שחקן. יש לי הרבה דברים לעבוד עליהם, ואעשה את זה בחודשים הבאים. אני רוצה לשפר ולעבוד כמעט על כל אספקט במשחק שלי".

אתה כבר מתחיל לחשוב על ימי חמישי?

"ברור. אני יודע כמה אוהדים של מכבי מגיעים למשחקי היורוליג ואיזו אווירה נהדרת הם יוצרים במגרש. אני חייב להודות שזה מרגש אותי מאוד. עבורי, זה יהיה כמו לחזור לקולג'. אני אוהב לשחק מול הרבה אוהדים ומשוכנע שלא אאכזב אותם".

אחרי מה שקרה אשתקד, המטרות בעונה הקרובה די ברורות.

"בהחלט. המטרות שלי ושל הקבוצה זהות: לזכות בכל התארים. אני ווינר בנשמה, ואני מקווה שיהיו איתי עוד ווינרים בקבוצה. ג'ייסון וויליאמס הוא ווינר, כך שזו כבר התחלה טובה".

  • עוד באותו נושא:
  • סימונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully