וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה .VS אייל ברקוביץ

אריק רחמיאן

17.6.2008 / 22:50

המועדון של דניאל יאמר פרסם הודעה רשמית כנגד מינוי שחקן העבר כמאמן נבחרת הנערים של ישראל. "אנו חוששים לשלוח אליו את הצעירים"

לא הרבה פעמים יוצא מועדון מוביל ומצליח בכדורגל הישראלי כנגד מינוי מאמן נבחרת לאומית אבל היום (שלישי) בהודעה רשמית שפורסמה באתר מכבי נתניה יצאו היהלומים של דניאל יאמר, בצורה נחרצת ותקיפה, כנגד מינויו של איל ברקוביץ' כמאמן נבחרת הנערים.

"אנחנו מוטרדים מאוד מהעובדה שברקוביץ נבחר להיות מאמן נבחרת הנערים של ישראל", נכתב באתר הרשמי של הקבוצה. "אנחנו מרגישים לא בטוחים להפקיד את שחקני המחלקה שלנו במאמן חסר ניסיון, אשר מתבטא כל העת כנגד המועדון ובעליו מתוך מניעים אישיים". כזכור, תקף מאמן נבחרת הנערים המיועד את התנהלותו של מאמן מכבי נתניה בעונה הבאה, לותר מתיאוס ובנתניה מתייחסים לכך כרדיפה אישית של שחקן העבר כנגד המועדון של דניאל יאמר.

הערב מתברר גם שהבלם ליאו קרופניק מבני סכנין, העדיף בסופו של דבר את אופציית מכבי חיפה והוא אינו מעוניין לשחק במועדון מהשרון. במכבי נתניה כעת בודקים את האפשרות שבכל זאת יוכלו להגיע להסכמות עם ראשי הפועל פתח תקווה באשר להחתמתו של זאב חיימוביץ'. כזכור פתח תקווה דורשת עבור הבלם 200 אלף דולר ועכשיו נותר שהבעלים דניאל יאמר, ששוהה בחופשה פרטית, יתן את הסכמתו למהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully