וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאובינה מבני לוד בדרך לקריית שמונה

יצחק סולומון

17.6.2008 / 20:11

החלוץ הניגרי הוא הזר הראשון שסוגר את פרטיו בקבוצה של מישל דיין. צ'ירסוואה ככל הנראה ימשיך. העירייה תעביר 250 אלף שקל למועדון

החלוץ הניגרי, אגודה קאובינה, הוא הזר הראשון של עירוני קריית שמונה לעונה הבאה. היום (שלישי) סגר החלוץ את פרטי החוזה שלו, באמצעות סוכנו. השחקן, 23, שיחק בעונה שעברה בבני לוד מהליגה הלאומית, ולפני כן בשוויץ, והוא צפוי לנחות בארץ ביום חמישי, לעבור בדיקות רפואיות ולהגיע ביום ראשון לאימון הבכורה של הקבוצה.

כעת עושים מאמצים בקריית שמונה לסגור עם הקשר גואל צ'ירסוואה, שאמור להמשיך עונה נוספת, ולהשתכר כ- 150 אלף דולר. צ'ירסוואה הוא הזר היחיד מהעונה שעברה שצפוי להמשיך. עוד אחד שסגר הערב בקבוצה הוא הקפטן במשותף, בני בן זקן, שסבל רוב העונה שעברה מפציעה קשה. בן זקן משחק כבר 10 שנים בקבוצה הבוגרת של קריית שמונה ונחשב לאחד השחקנים האהודים במועדון. כמו כן, הקשר יובל שבתאי, שכבש בעונה החולפת עשרה שערים במדי עירוני קריית אתא מהליגה הארצית, יגיע למבחנים בקבוצה.

מועצת העיר קריית שמונה אישרה בתחילת השבוע העברת 250 אלף שקל לקבוצה. בקריה אומרים: "זה לא סכום משמעותי, אבל מוכיח שגם במועצה מבינים שיש להם מחויבות לעזור לקבוצה, ולא להפיל הכול על הכתפיים של איזי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully