וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נוטשים משפחה ברגעים קשים"

קרן שמש

17.6.2008 / 18:48

אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, התייחס לסערה סביב מכירת הקבוצה ולא הסכים להיכנס לפאניקה. "הקבוצה תכבד את עצמה ואת המועדון"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

כשעתיד הקבוצה לוט בערפל, פתחה היום (שלישי) הפועל תל אביב את העונה באופן רשמי וערכה הערב אימון ראשון במתחם וולפסון. אף אחד מהזרים שחתומים בקבוצה לא נמצא באימון ואלו יצטרפו מאוחר יותר. גם ליאור אסולין לא הגיע לאימון היום והוא צפוי להתאמן עם הקבוצה מחר. כ-200 אוהדים הגיע לצפות באימון הראשון ולתמוך בקבוצה.

מאמן האדומים, אלי גוטמן, שידר רוגע וביטחון לפני תחילת האימון ולא נתן לסערה התקשורתית סביב הקבוצה להפריע להתנהלות האימון. "אם אתה חלק אמיתי ממשפחה, אתה לא נוטש כשיש קשיים", אמר גוטמן והתייחס למצב הקבוצה. "זו פעם ראשונה שאני מתחיל את האימונים כל כך מוקדם. הליגה עוד רחוקה ויש לנו זמן להתכונן. מבחינתי זה אתגר חדש".

"האוהדים שלנו נפלאים", הוסיף גוטמן. "תראו איזו כמות הגיעה לאימון הקבוצה. הזמן יעבור, הזרים יחזרו והקבוצה תתחזק. אנחנו נעמיד קבוצה חזקה שתכבד את עצמה ואת השם של המועדון". גוטמן התייחס בנוסף לנושא וינסנט אניימה, שייתכן כי יעזוב את הקבוצה לאור הקשיים הכלכלים הצפויים לה בעונה הבאה. "וינסנט נמצא כרגע עם הנבחרת שלו", אמר המאמן בנושא. "הוא מדבר עם מאמן השוערים שלנו באופן שוטף והוא שומר על רשת נקייה כבר שלושה משחקים. הוא יחזור לאימונים איתנו ב-28 לחודש. הוא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה".

לאימון היום הגיע עומר אברהמוב,21 , שמשחק בקבוצת המילואים של אייאקס. אברהמוב הצעיר הגיע להתרשמות בקבוצה באמצעות עורך הדין רועי דניאל ובהמשך יוחלט לגבי עתידו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully