וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תשאיל את איתן טיבי לאשדוד

אסף שקד

17.6.2008 / 16:33

הבלם הצעיר יישלח לעיר הנמל כחלק מהעברתו של משה אוחיון לאלופה. חלוץ הגנאי מועמד. טוונטה פנתה לגרנט, אבל עסקת תמוז במשבר

משה אוחיון, שסיכם אמש (שני) לשלוש עונות בבית"ר ירושלים, יחתום ביממה הקרובה באופן רשמי על חוזה בקבוצה ויצטרף לאימונים ביום שלישי הבא. כחלק מהעיסקה קיבלה אשדוד בהשאלה את הבלם איתן טיבי ששיחק בעונה האחרונה כמושאל בהפועל רעננה.

החלוץ הגנאי פרינס טגואה התווסף לרשימת החלוצים המועמדים לבית"ר ירושלים. טגואה בן ה-22 כבש בשנתיים האחרונות למעלה משישים שערים במדי אל שבאב ואל איתיפע בליגה הסעודית, והוא משתייך לסגל הרחב של נבחרת גאנה.

גורם בקבוצה אישר היום כי החלוץ נמצא ברשימת המועמדים של הקבוצה: "ברשימה הגדולה שיש לנו גם שמו של טגואה מופיע. החלוץ המועדף עלינו הוא עדיין סבסטיאן אבראו האורגוואי, ואנחנו ממשיכים להפעיל את כל המאמצים על מנת להחתימו, אבל במידה והעסקה לא תצא לפועל שמו של טגואה יכול לבוא בחשבון".

בנוסף לבית"ר ירושלים, מעוניינות בחלוץ גם קליארי ואודינזה. כבר לפני מספר חודשים פנו הקבוצות האיטלקיות במקביל לשחקן על מנת לרכוש אותו, אך קבוצתו הסעודית הטילה וטו על המהלך, כמו גם השחקן עצמו, שלא היה מרוצה מתנאי החוזה שהציעו לו.

עסקת תמוז-טוונטה במשבר? העיקר שגרנט בדרך...

ביום ראשון הודיעו סוכניו של תמוז כי חלוץ טוונטה ההולנדית הסכימה לרכוש את החלוץ מבית"ר ירושלים ולשלם עליו כמיליון יורו, אך היום (שלישי) נדמה כי המגעים בין הצדדים עלו על שרטון וכלל לא בטוח אם העסקה תצא לפועל. בציטוטים בכלי התקשורת ההולנדים, אומר נשיא טוונטה את הדברים הבאים: "הסכומים בעסקת טוטו תמוז גבוהים מידי. גם הסכום שאנחנו צריכים לשלם לבית"ר ירושלים וגם השכר אותו אמור השחקן לקבל, זה יותר מידי עבורנו. במצב שנוצר ההעברה שלו נמצאת בספק גדול".

על מנת שטוונטה תזכה בשירותיו של החלוץ, היא תצטרך להעביר לבית"ר ירושלים את דמי השחרור של השחקן שעומדים על מיליון יורו. בנוסף ההולנדים יצטרכו לשלם עוד 200 אלף דולר "דמי אימון", זאת על פי חוק חדש שקובע כי על מעבר שחקנים מתחת לגיל 23 תחול תוספת של 20%. בטוונטה אומנם שוכנעו ביום ראשון לרכוש את השחקן, אך היום לאחר בדיקה מעמיקה של העסקה, נשמע נשיא המועדון אחרת לחלוטין מההחלטה שקיבל ביום ראשון.

בבית"ר ירושלים הגיבו: "לא קיבלנו אף הצעה מטוונטה מלבד בקשה להשאיל את טוטו לפני כשבוע. כל עוד לא התבצעה פנייה מצד ההולנדים אנחנו לא מתכוונים להתייחס לנושא. אנחנו ניזונים רק מהמועדון ההולנדי ולא מכלי התקשורת ורק אם תגיע הצעה רשמית לרכישה נוכל להתייחס לנושא בהתאם. בלי קשר, נשמח לראות את תמוז ממשיך אצלנו גם בעונה הבאה".

בנוסף למגעים עם החלוץ, פנו נציגים של הקבוצה ההולנדית אל אברהם גרנט והציעו לו לאמן את הקבוצה. טוונטה סיימה את העונה במקום הרביעי אך שיטת הפלייאוף הנהוגה בהולנד הובילה את הקבוצה אל מוקדמות ליגת האלופות על חשבונה של אייאקס.

אם גרנט אכן יתמנה, הוא יחליף את תיאו וונק שעזב את הקבוצה בסוף העונה. בטוונטה משחק קשר נבחרת הולנד, אורלנדו אנגלאר, שמצטיין עד כה במשחקים. בנוסף לגרנט פנתה הקבוצה ההולנדית גם לסטיב מקלארן ועדיין לא ידועה התשובה שנתן גרנט לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully