וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וניור ויסה סגר בהפועל פתח תקוה

קשר בית"ר ירושלים בעונה החולפת יושאל לעולה החדשה. פערים כספיים בין הקבוצה לאורי אוזן. אלימלך עשוי לחתום השבוע

קשר בית"ר ירושלים בעונה שעברה, ג'וניור ויסה, ככל הנראה ישחק בעונה הבאה במדי העולה החדשה, הפועל פתח תקווה. הערב (שלישי) מתברר כי בית"ר ירושלים רכשה לפני יומיים את השחקן תמורת סכום של כחצי מיליון דולר ובמהלך היום נערכו שיחות במטרה לסלול את דרכו לעולה החדשה. מי שהמליץ על ויסה היה אלי מחפוד, שהתרשם מאוד מכישוריו של השחקן בעונה החולפת. הקשר יחתום בהפועל פתח תקווה בהשאלה לעונה אחת. סכום ההשאלה ינוע סביב כמאה אלף דולר.גורם בהפועל פתח תקווה אמר הערב בנושא: "כל הפרטים כמעט סגורים, נותר רק לסכם עם בית"ר את עלות ההשאלה".

המשא ומתן בין מגן הפועל כפר סבא, אורי אוזן, להפועל פתח תקוה, עלה על שרטון. הסיבה: פערים כספיים בין הקבוצה למגן. כפר סבא דורשת מפתח תקוה לפצות אותה אם אוזן יעבור והמגן מצדו דורש ששכרו לא ייפגע. השיחות עם אוזן יימשכו בכפוף להחלטה של המגן להתגמש בנוגע לשכרו. גורם במועדון הסביר: "הוא יקר לנו, אבל לא סתמנו את הגולל".

בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט לפיה השוער שביט אלימלך נמצא במשא ומתן מתקדם עם הקבוצה וקרוב לסיכום, בקבוצה הבהירו כי הוא עשוי לחתום על חוזה עוד במהלך השבוע הקרוב. פערים כספיים קטנים שהוגדרו כ"לא משמעותיים" צפויים להיסגר.

שני קשרים ברזילאיים צפויים להיבחן בקבוצה החל מהראשון ביולי, אז ייפתחו האימונים באופן רישמי בקיבוץ עינת. בקבוצה מתכוונים להחתים עד תחילת העונה חמישה זרים, כשעד כה חתם רשמית רק שחקן אחד בקבוצה, הקשר מחוף השנהב, קוני ג'קארטה. החלוץ הטורקי אומיט גונזאלס מועמד. הבלם הגנאי ג'ון בוי, שלא סיכם לבסוף במכבי חיפה ועליו המליץ אייל לחמן, סיכם אבל עדיין לא חתם. המאמן אלי מחפוד יערוך ב-29 יום מבחנים לשחקני נוער צעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully