וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבילוי הלא נעים של ג'אבון ווקר

17.6.2008 / 11:12

התופס של אוקלנד נשדד ונמצא מחוסר הכרה ברחובות לאס וגאס. יוסטון החתימה את רוזוולט קולווין, כריס הנרי הושעה מה-NFL

גל הפגיעות בשחקני NFL נמשך, כשהפעם היה הקרבן ג'אבון ווקר, התופס של אוקלנד. ווקר נמצא מחוסר הכרה ברחוב בלאס וגאס, לאחר שנפל כנראה קרבן לשוד. ממשטרת העיר נמסר שווקר נמצא על רחוב ליד הסטריפ המרכזי של העיר כשהוא סובל מ"חבלות לא קלות". הוא שוכב בבית חולים ומצבו השתפר. בפברואר חתם ווקר על חוזה בן 55 מיליון דולר לשש שנים באוקלנד, לאחר ששוחרר מדנבר.

רוזוולט קולווין, הליינבקר ששיחק בניו אינגלנד פטריוטס עד העונה, מצא בית חדש ביוסטון. קולווין בן ה-30 חתם בטקסאנס, וברזומה שלו 52.5 הפלות קוורטרבק בתשע עונות בשיקגו ובניו אינגלנד. "התשוקה שלי היא להפיל קוורטרבקים, זה משהו שאני מרגיש שאני עושה טוב". הטקסאנס ישתמשו בו גם כקיצוני הגנתי.

מסתבר שמשרד התובע הכללי בפילדלפיה לא מרוצה מחקירת הירי של מרווין הריסון. במשרד הורו למשטרת העיר להעביר הילוך בחקירה, משום שעד כה לא נאספו מספיק ראיות ולא הוגש כתב אישום.

צ'אד ג'ונסון מתאמן עם סינסינטי במחנה טרום העונה, ובינתיים לא נראה מדהים. הליגה השעתה את כריס הנרי, התופס ששוחרר מהקבוצה בפברואר לאחר שנעצר בפעם החמישית, עד למועד בלתי ידוע. קשה לראות מתי הוא ישחק פוטבול מקצועני בארצות הברית בעתיד הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully