וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או הראל או כלום

קרן שמש

17.6.2008 / 10:34

מוני הראל, יו"ר הפועל ת"א, הוא המועמד היחיד לרשת את המועדון, כך טוען גורם. בצל חוסר הוודאות תפתח הקבוצה את אימוניה היום

מוני הראל נמצא בימים האחרונים במשא ומתן לרכישת הפועל תל אביב, כך מספרים גורם המקורב לעסקה. "הכול נמצא בהתחלה ועדיין לא ברור לאיזה כיוון זה הולך, מה שכן ברור זה שהכוונה היא טובה. המטרה היא לשים סוף לבעיות האחרונות שצצו בקבוצה, הרעיון מגיע מאהבה לקבוצה, סמי סגול ומשה תאומים התקשו למצוא רוכש, הראל יכול לעשות לקבוצה רק טוב זה פתרון מתבקש לאור המצב", טען אותו גורם.

עוד הוסיף הגורם: "למרות השמועות אין עוד אף קבוצת רוכשים שמתחרה על קניית הקבוצה. מי שנמצא בעניין זו קבוצת הראל בלבד, אין עוד מתחרים, עכשיו צריך לראות איך זה יתקדם, הפרטים עוד לא ברורים. אם הקבוצה תועבר ללא תמורה או שכן, הכל מאוד חדש, כרגע נראה שזו האפשרות היחידה של תאומים וסגול למכור את הקבוצה ונראה שזה הכיוון".

היום (שלישי), בצל חוסר הוודאות מי יעמוד בראש בקבוצה בעונה הבאה, תפתח הפועל תל אביב את אימוניה. הקבוצה האדומה היא הראשונה לפתוח באימונים, וזאת שלושה שבועות בלבד לאחר סיום משחקי הליגה. הסיבה לכך היא ההשתתפות בסיבוב הראשון של גביע אופ"א ויציאה למחנה אימונים כבר בתחילת חודש יולי. עשרות אוהדים צפויים להגיע היום למתחם "חודרוב" לעודד ולתמוך בקבוצתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully