וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילי רנדולף פוטר מהמטס

17.6.2008 / 12:11

הקבוצה מניו יורק נפרדה לשלום ממאמנה, ג'רי מנואל יחליפו. וונג מהיאנקיז ייעדר לפחות עד ספטמבר בגלל קרע בגיד רגלו הימנית

ווילי רנדולף וניו יורק מטס סיימו את הרומן ביניהם. מאמן הקבוצה פוטר לאחר הניצחון 6:9 באנהיים על לוס אנג'לס איינג'לס, כשבשלב זה יחליפו ג'רי מנואל, מאמן הספסל של הקבוצה. רנדולף אימן את המטס מ-2005 והגיע עימם פעם אחת לפלייאוף. בשנה שעברה החמיצה הקבוצה את הפלייאוף לאחר ספטמבר זוועתי, שבו איבדה יתרון בן שבעה משחקים על פילדלפיה בספטמבר. השנה המטס מדורגים במקום הרביעי בבית ה-NL מזרח עם מאזן לא מחמיא של 35:34. יחד עם רנדולף יעזבו גם מאמן המגישים ריק פיטרסון ומאמן הבסיס הראשון טום נייטו.

חדשות רעות מאוד לניו יורק יאנקיז. המגיש צ'ין מינג וונג, שנפצע ברגלו ביום ראשון בניצחון 0:13 ביוסטון, ייעדר לפחות עד ספטמבר, ובמקרה הזה כשאומרים "לפחות", הכוונה היא לכך שהוא מעשית סיים את העונה. צילומי MRI שנערכו לוונג הראו קרע בגיד רגלו הימנית. הוא יגובס למשך שישה שבועות וההחלמה תימשך עוד מספר שבועות.

פילדלפיה - בוסטון 2:8

ריאן הווארד לא נח. הסלאגר של הפיליז הזניק את עצמו לצמרת המירוץ בדירוג ההומראנס, כשחבט לשניים והגיע ל-19 העונה. ג'ימי רולינס הוסיף אחד, ופילדלפיה מיגרה את ברטולו קולון, שהגיש ארבעה אינינגים בהפסד. שבעה וחמישה בעוד משחק מצוין מתוצרת קול האמלס, שהוריד את ה-ERA שלו ל-3.23. דסטין פדרויה וג'יי די דרו עם הומרים לרד סוקס.


לוס אנג'לס איינג'לס - ניו יורק מטס 9:6

עוד לפני הפיטורים של ווילי רנדולף, קרלוס בלטראן החליט לעשות מעשה, חבט פעמיים אל מחוץ לגדר והנחיל לאיינג'לס הפסד ביתי שלישי בארבעה משחקים (הגולש ולאד גררו ביום חמישי: "האיינג'לס במקום הראשון ב-AL, כל השאר לא מעניין. היום אין משחק, מותר לנחס"). שישה אינינגים רעים למייק פלפרי, שניצח למרות שש ריצות חובה ומשך משום שהבולפן היה זקוק למנוחה. 6.1 אינינגים לא פחות רעים בהפסד לג'רד וויבר.


קולורדו - אטלנטה 7:1

הברייבס שמעו שהם לא מסוגלים לנצח בחוץ והשלימו שלושה ניצחונות בארבעה משחקים. ג'ייר ג'רג'נס הגיש 7.2 אינינגים וטיגן שבעה חובטים, אובלדו חימנז רשם הפסד שביעי העונה.


סיאטל - פלורידה 6:1

המארינרס פיטרו את ה-GM שלהם ביל בוואסי, לאחר פתיחת עונה רעה מאוד של 45:24, מה שלא עזר לפחות במשחק הזה. אנדרו מילר הגיש שבעה וטיגן שני חובטים, קרלוס סילבה נוצח והמצב של המארינרס ממשיך להיות בטטה.


סן פרנסיסקו - דטרויט 6:8

הג'איינטס עצרו את הדהירה של דטרויט עם מהפך של חמש ריצות באינינג השמיני. ביום בו פרננדו רודני חזר מרשימת הפצועים הוא קרס עם שלוש ריצות חובה, ומי שרשם את ההפסד הוא פרדי דולסי שרשם את שתי הריצות הראשונות מתוך החמש. קייצ'י יאבו עם הניצחון, ג'ון באוקר ופרד לואיס עם הומרים לג'איינטס. מרקוס ת'יימס חבט החוצה פעמיים מידיו של טים לינסקאם (שבעה ושלושה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully