וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פיצוץ בין חיפה לבן בסט

17.6.2008 / 20:11

לאחר פגישה בין סוכנו של החלוץ לאיתמר צ'יזיק הגיעו היחסים בין הצדדים לנקודת רתיחה. קולמה עבר באופן רשמי למועדון, קרופניק מתקרב

קשר בני סכנין בעונה החולפת, ג'ון קולמה, עבר רשמית למכבי חיפה. הבוקר (שלישי) הושגה פשרה בין הנהלת מכבי חיפה והמנכ"ל איתמר צ'יזיק לבין יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים. הקשר הקולומביאני חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. בכך יחבור הקשר למאמנו בעונה שעברה, אלישע לוי.

במסגרת העסקה נקבע כי מספר שחקנים, ככל הנראה שניים, יעברו מחיפה לסכנין. הירוקים עדיין לא גיבשו את ההחלטה באיזה שחקנים מדובר. אחד מהשחקנים שבחיפה מעוניינים שיעבור לסכנין הוא עדן בן בסט אבל הסאגה בין הצדדים מסרבת להיגמר. הערב (שלישי) התקיימה פגישה בין סוכנו של החלוץ עובד קראוס לבין מנכל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק. במהלך הפגישה הבהיר קראוס כי בן בסט לא מעוניין להמשיך במכבי חיפה במצב הנוכחי. צ'יזיק מבחינתו הבהיר שאם אלו פני הדברים, הוא מאשר לבן בסט לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות.

במכבי חיפה מתכוונים לצאת נשכרים בעקבות עזיבתו של החלוץ. קבוצה שתרצה את בן בסט תצטרך לשלם את מלוא המחיר שתקבע חיפה. בחיפה מתכוונים לנקוב בתג מחיר גבוה עבור השחקן. במועדון לא מתכוונים כרגע להשאיל את השחקן להפועל תל אביב משום שהחל מחודש ינואר הקרוב הוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות בנוגע לעונת 2009-2010. יש לציין כי במהלך הפגישה הוצע לבן בסט להאריך את חוזהו במועדון של יעקב שחר, אך השחקן לא שש לכך. במידה ויחתום על חוזה ארוך טווח הוא יושאל להפועל תל אביב. בחיפה אמרו היום כי "בן בסט לא עשה החלטה חכמה".

הבלם הברזילאי, בטאו, שהוזכר בעונה שעברה כמועמד להצטרף לקבוצה, מועמד גם העונה. הבלם ליאוניד קרופניק, ששוהה בחו"ל ומועמד למכבי חיפה, עשוי לסכם עוד השבוע את תנאיו בקבוצה, לאחר שישוב מהחופשה שלו בחו"ל.

גנאים: "יש יחסים טובים בין שני המועדונים"

"אנחנו ומכבי חיפה ביחסים מצוינים, כשהם רצו את קולמה, והשחקן עצמו רצה לעבור אליהם, זאת היה שאלה של זמן עד שהנושא ייסגר לשביעות רצון שני הצדדים", אומרים בסכנין, לאחר שהבוקר הושלמה עסקת העברתו של הקשר הקולומביאני, ג'ון קולמה, לקבוצה של אלישע לוי.

העברתו של קולמה מגיעה 24 שעות לאחר שיושב ראש סכנין, מאזן גנאים, נפרד מנכס אחר, החלוץ איליה יבוריאן, שעבר למכבי תל אביב, תמורת 515 אלף דולר. מכבי חיפה תשלם תמורת קולמה סכום של 450 אלף דולר, ועם כמעט מיליון דולר בונוס, יתפנה מאזן גנאים לבנות סגל איכותי בסכנין.

מאזן גנאים, הצהיר לאורך כל הדרך ש"אין לי ספק שקולמה יישחק במכבי חיפה". גנאים: "יש יחסים טובים ושיתוף פעולה בין שני המועדונים". עכשיו מקווים בסכנין שמכבי חיפה תאיץ את העברת הבלם שי מימון, וכן תלחץ על החלוץ עדן בן בסט לעבור לסכנין, למרות שהאחרון לא כל כך מתלהב, ומעדיף את הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully