וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון סיכם בבית"ר

אסף שקד

16.6.2008 / 21:55

קשר מ.ס. אשדוד, שהיה מבוקש בבירה מזה מספר שבועות, סיכם בשורות האלופה ל-3 העונות הקרובות. בית"ר תשלם לאשדוד 650 אלף דולר

קשר מ.ס אשדוד משה אוחיון, סיכם היום (שני) בערב עם בית"ר ירושלים לשלוש העונות הקרובות. השחקן, שהגיע באמצע העונה לקבוצת האם שלו, מ.ס. אשדוד מהליגה השנייה בשוויץ, נתן חצי עונה יוצאת מן הכלל ומיד לאחר עזיבתו של אלברמן, החליטו בבית"ר להפעיל את כל המאמצים על מנת להנחית את אוחיון בבית וגן.

במשך השבועיים האחרונים התקיימו שיחות בין הצדדים, כשאת השחקן ייצג אביו, רפי אוחיון, כשבצוותא אליו השתתפו גם חיים רביבו וג'קי בן זקן במו"מ. תחילה דרשה אשדוד 800 אלף דולר על כרטיס השחקן, אך היום הגיעו הצדדים על סיכום לגבי רכישת כרטיס השחקן, ובית"ר תעביר לאשדוד כ-650 אלף דולר עבורו.

אוחיון סיכם את תנאיו בבית"ר, ויקבל כ-300 אלף דולר לעונה, שידרוג משמעותי מאוד ממה שקיבל עד כה באשדוד. הקשר היה אמור להגיע לבית"ר ירושלים כבר בעונת 2005-2006, אך בסופו של דבר נשאר באשדוד ובאמצע אותה עונה הגיע גל אלברמן לבית"ר ותפס את מקומו בקישור האחורי. כעת סוגר אוחיון מעגל ומגיע באיחור של שנתיים לדאבליסטית.

לאחר הסיכום אמר הקשר: "זה עדיין לא סגור ורק אחרי החתימה אוכל לדבר כשחקן בית"ר באופן רישמי, אבל אני מבין שזה הכיוון ואני מאוד שמח להגיע למועדון מספר אחד בישראל מבחינת הכל - גם הישגים, גם מקצועית ובעיקר עם הקהל הטוב ביותר בליגה. יש התרגשות לקראת המעבר לבית"ר, זאת קבוצה שכל אחד שואף ורוצה להגיע אלייה אבל עם זאת אני טיפה עצוב לעזוב את אשדוד שזה הבית שלי וישאר הבית שלי תמיד. בית"ר בהחלט מועדון מפואר שנחשב לקבוצה אירופאית לכל דבר, כמו צ'לסי הישראלית וממה שאני רואה בהחלט מדובר במועדון בסטנדרטים הגבוהים ביותר. חזרתי לפני חצי שנה משוויץ, אבל הצטרפות לבית"ר בשבילי זה כמו הצטרפות לקבוצה בחו"ל. אני מקווה להשתלב כמה שיותר מהר ולתרום לקבוצה הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully