וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "עד הערב אחליט אם לצאת לדראפט"

16.6.2008 / 16:39

עומרי כספי נחת בישראל לאחר שנבחן במספר קבוצות NBA, קיקי וונדוויי, הג'נרל מנג'ר של הנטס, לא התרשם: "חסרות לו דקות משחק"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

עומרי כספי נחת היום (שני) בישראל, לאחר מסע אימונים בין שבועיים בין קבוצות ה-NBA. הפורוורד עדיין לא קיבל החלטה האם לגשת לדראפט, אליו נרשם, או להסיר את מועמדותו. כספי, כמו כל יתר המועמדים שנרשמו לדראפט הקרוב, יצטרך להחליט האם הוא משאיר את שמו ברשימה עד היום (שני) בחצות (17:00 שעון ארה"ב), ובמידה ולא יעשה זאת לא יוכל להתחרט עד ערב הדראפט, שייערך ב-26 בחודש במדיסון סקוור גארדן

אתמול התאמן כספי אצל הניו ג'רזי נטס, לעיני הג'נרל מנג'ר, קיקי וונדויי, שאמר ל"ניו יורק פוסט": "הוא שחקן צעיר, והבעיה היא שמכבי לא נותנת לצעירים לשחק, וחסרות לו הרבה דקות משחק". על פי הידיעה, הנטס לא צפויים לבחור בכספי בדראפט.

כספי צוטט בפוסט: "אם אקבל חוזה מובטח, אשאר בדראפט ואם לא, אני שחקן חופשי". דברים דומים אמר כספי בשדה התעופה, כשנחת בארץ: "הייתה חוויה בלתי רגילה ונהניתי מכל רגע. אני אקבל את ההחלטה לקראת הערב, ולא מאמין שאקח סיכון למרות שיש הרבה קבוצות שמתעניינות. אני עדיין צעיר ויש לי עוד שנתיים לדראפט".

סוכנו של כספי, גיא הראל, אמר: "אם לא נצא ל-NBA, נדבר קודם כל עם מכבי. עומרי היה מצוין באימונים בארה"ב, ולנו יש עוד כמה שעות להחליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully