וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: מסתמן שעמוס לוזון יישאר במכבי פ"ת

16.6.2008 / 14:46

לחצים כבדים הופעלו על נשיא המועדון בימים האחרונים, לוזון ביקש זמן להחליט. אפשרות: בימים הקרובים תצא הודעה. הקבוצה פנתה לכפיר אדרי

מסתמן כי עמוס לוזון יודיע לראשי מועדון מכבי פתח תקוה כי הוא יישאר לעונה נוספת. ייתכן שלאחר העונה הזאת הוא יעזוב סופית את המועדון. על לוזון הופעלו לחצים החל מיום ראשון בלילה, לאחר מסיבת העיתונאים שערך היו"ר משה זוארץ, מצד מקורביו ובני משפחתו, שביקשו ממנו להישאר בשביל להציל את המערכת. גם זוארץ שוחח איתו וביקש ממנו להישאר לפחות עוד עונה. לוזון ביקש זמן להחליט והוא עשוי להודיע שהוא נשאר במערכת.

"ההבדל בין מכבי פתח תקוה עם עמוס לוזון לבין אותה קבוצה בלעדיו הוא 4.5 מליון שקלים", אמר מקורביו ללוזון. "קבוצה בליגת העל צריכה להעמיד תקציב מינימום של 10.5 מליון שקלים, אין לה ברירה אחרת. איתו הקבוצה העמידה 15 מליון שקלים. הבעיה היא שאין מי שיממן את ההפרש הזה". גם היום מנסים מקורביו של הנשיא לשכנע אותו להישאר, כפי שקרה בעונה שעברה.

הפגישה בין טל בנין ליו"ר משה זוארץ, שהייתה אמורה להיערך אתמול בלילה, שום נדחתה מסיבות שונות. לעוזר המאמן הוצע להמשיך אבל לא ברור האם במועדון יתגברו על הנתק עם המאמן ניצן שירזי. אחת האפשרויות היא שתיערך שיחה בין שירזי לבנין על מנת ללבן את היחסים בניהם.

הקבוצה פנתה אתמול רשמית לקשר מכבי הרצליה בעונה החולפת, כפיר אדרי. פרקליטו של השחקן, עו"ד יוסי גייר: "הם אכן דיברו איתו. בינתיים אין סיכום". עד כה חתם קבוצה רק הקשר עומר בוקסנבוים. אוהד כהן מחכה לבקשה שתגיש סרקל ברוז' הבלגית להנהלה, לנהל משא ומתן להעברתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully