וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים על העזיבה ההמונית מסכנין: "אי אפשר להחזיק שחקנים בכוח"

יצחק סולומון

16.6.2008 / 12:49

בני סכנין איבדה בפגרה שישה שחקני הרכב, היו"ר גנאים והמאמן פרדי דוד מנסים לבנות קבוצה חדשה. יניב לוזון סגר בקבוצה לשלוש שנים

"אי אפשר להחזיק שחקנים בכוח, גם אם יש להם חוזה חתום", אמר היום (שני) יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, לאחר שהושלמה עסקת העברתו של החלוץ איליה יבוריאן למכבי תל אביב. דובר בני סכנין, מונדר חלאיילה, הוציא הודעה לפיה "הושלמה העברתו של איליה יבוריאן למכבי תל אביב תמורת 515 אלף דולר".

בינתיים מתחבט מאזן גנאים כיצד להרכיב את הסגל של פרדי דוד, לאור עזיבתם הצפויה של לא פחות משישה שחקני הרכב: הזרים לוקאש סורמה ובוגדאן אפוסטו (בהם המאמן פרדי דוד אינו מעוניין), מאור בוזגלו וליאוניד קרופניק (שסיימו חוזה), איליה יבוריאן (שעבר רשמית למכבי תל אביב) וג'ון קולמה (שצפוי לעבור למכבי חיפה).

יניב לוזון, קפטן הפועל פתח תקוה בעונה החולפת, סיכם היום בסכנין לשלוש שנים. לוזון בן ה- 27 סיכם את תנאיו, אך עדיין לא קיבל שחרור מפתח תקוה, שצפויה לדרוש תמורת לוזון כ- 60 אלף דולר. גנאים אמר בתגובה: "אנחנו מעדיפים לעבוד בשקט ולבנות קבוצה טובה מאשר לצאת בהצהרות". גנאים חזר והדגיש: "אצלנו ישחקו רק שחקנים עם מחויבות למועדון, כאלה שירצו לשחק אצלנו. לשחק בבני סכנין זה כבוד, ולא נביא אף אחד בכוח", אמר ועקץ את איליה יבוריאן, ששוחרר היום למכבי תל אביב, ושיגר רמז עבה לעדן בן בסט, שבשלב זה לא מתלהב להגיע לסכנין.

בנוסף ללוזון, בורסת השמות בסכנין פורחת. טל חן מוזכר כמי שעשוי להחליף את קרופניק, מזואה אנסומבו וחאבייר דירסאו כמי שיחליפו את קולמה וסורמה, ועדן בן בסט, שבשלב זה עדיין נחוש לא להגיע לסכנין, למרות פנייה ישירה שקיבל ממאזן גנאים, כשבסכנין מייעדים לו את המשבצת של יבוריאן. שם נוסף שהועלה הוא של הבלם גבע ברקאי, מכוכבי הקבוצה בעונת העלייה לליגת העל, שאיבד את מקומו בהרכב בעונה שעברה לטובת קרופניק.

מי שכן אמורים להגיע לסכנין הם שני השחקנים הזרים מגאנה, שחתמו עם סיום העונה שעברה. מדובר בברנארד דון בורטאיי ובקוואקו אסיין, שהומלצו על ידי אייל לחמן, נבחנו על ידי אלישע לוי, ומעניין יהיה לראות כיצד המאמן פרדי דוד יתמודד עם הירושה שקיבל.

כמו בעונה שעברה, כך יהיה גם בעונה הבאה: בני סכנין אינה מתכוונת למכור כרטיסי מנוי לאוהדיה למשחקי הבית באצטדיון דוחא, שעובר בימים אלה שדרוג משמעותי. בסכנין מסבירים: "המצב הכלכלי בעיר לא טוב, האוהדים לא יכולים להרשות לעצמם להוציא סכומי כסף גבוהים עבור מנוי". היו"ר מאזן גנאים מאשר: "גם העונה לא נמכור כרטיסי מנוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully