וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט אלימלך קרוב לסיכום בהפועל פתח תקוה

16.6.2008 / 12:39

המו"מ עם השוער החל והוא נמצא בשלבים מתקדמים. אומיט גונזלאס מועמד. ממשיכות השיחות עם בן לוז. מחנה האימונים ייערך בהונגריה

שוער עירוני קריית שמונה בעונה החולפת, שביט אלימלך, קרוב לסיכום בהפועל פתח תקוה. בימים האחרונים נערך סבב שיחות בין השוער ונציגיו לבין המנכ"ל, אפי צפריר. גורם המקורב למשא ומתן סיפר כי: "המשא ומתן מתקדם מאוד. יש סיכום עקרוני, יכול להיות ששביט יחתום על חוזה בימים הקרובים". כזכור, השוער אבי פרץ, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, שוחרר מהקבוצה.

החלוץ הטורקי אומיט גונזאלס, ששוחרר מהפועל תל אביב, הוצע לקבוצה. בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט, לפיה בעולה החדשה לליגת העל ביררו את העלויות של בן לוז, בימים הקרובים תתקיים פגישה רשמית בין נציגו של הקשר, עו"ד יוסי שפרלינג, לבין ראשי המועדון.

בקבצה עדיין לא הגיעו לסיכום עם הפועל כפר סבא בנוגע למעבר אפשרי של המגן אורי אוזן. כפר סבא עשויה לדרוש פיצוי גבוה ואז המשא ומתן יעלה על שרטון. עד כה חתם קשר הפועל חיפה בעונה שחלפה, קוני ג'קארטה, בקבוצה. החלוץ פטי נימבה צפוי לחתום לשלוש שנים נוספות. בקבוצה לא מתכוונים לשכנע את הקפטן, יניב לוזון, לחזור בו מהחלטתו לעזוב.

אימוני הקבוצה ייפתחו ב-1 ביולי בקיבוץ עינת. מחנה האימונים ייערך במהלך החודש בהונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully