וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז קרוב לחתימה בטוונטה

אסף שקד

15.6.2008 / 22:47

חלוץ בית"ר ירושלים וסוכנו נפגשו עם נציגי הקבוצה ההולנדית, והגיעו לסיכום על רכישת השחקן. בית"ר תפנה ליצחקי כמחליף פוטנציאלי

חלוץ בית"ר ירושלים בשנתיים האחרונות, טוטו תמוז, נפגש היום (ראשון) בערב, בצוותא עם סוכנו, עם נציגי קבוצת טוונטה ההולנדית. הצדדים הגיעו לסיכום על רכישתו של החלוץ הצעיר וניצלו את סעיף שחרורו מבית"ר העומד על מיליון יורו. תמוז צפוי להצטרף למועדון ההולנדי החל מהעונה הקרובה. כזכור, טוונטה ביקשה להשאיל את השחקן לפני כשבוע, אך היום הגיעה התפנית, וראשי הקבוצה החליטו לשנות את האסטרטגיה שלהם וכן ולרכוש בסופו של דבר את כרטיס השחקן, דבר שישלשל לקופתה של בית"ר מיליון יורו. בימים הקרובים תגיש טוונטה הצעה רשמית לבית"ר ירושלים.

באלופה כבר מתכוננים ליום שאחרי עזיבתו של תמוז. בכסף שייכנס ממכירתו ינסו בקבוצה מהבירה להחזיר את ברק יצחקי אחרי חצי עונה בקבוצה הבלגית, גנק. יצחקי, שנמצא בשלהי חופשת הקיץ שלו בישראל, כבר קיבל במהלך השבועיים האחרונים מסרים מהקבוצה על פיהם הם מעוניינים שהוא יחזור לשחק בשורותיה. החלוץ, שמחזיק בחוזה של כ-650 אלף דולר לעונה, חתום לעוד שלוש עונות בבלגיה. גנק הודיעה כי מבחינתה השחקן לא נמצא ברשימת ההעברות של המועדון וכי היא בונה עליו.

יצחקי, שנתן חצי עונה טובה בבלגיה, לא ממהר לשוב לישראל, בעיקר לאור השכר הגבוה שלו בבלגיה והאפשרות להתקדם לקבוצה גדולה יותר ביבשת. בבית"ר, לעומת זאת, יהיו מוכנים להשוות את שכרו של יצחקי, לזה שהוא מקבל בגנק.

גורם בכיר אמר במהלך השבוע האחרון: "אם תמוז יחליט לעזוב בסופו של דבר, נפנה לברק באופן רשמי על מנת להחזיר אותו לביתר". במידה ואכן יושג סיכום עם יצחקי, הוא יצטרך לבקש שחרור מקבוצתו גנק, תהליך לא פשוט בעיקר לאור העובדה שרק לפני כחצי שנה שילמו הבלגים מיליון יורו על כרטיס השחקן שלו. הבלגים צפויים לבקש על כרטיסו כ-1.3 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully