וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדל: "ניסיון ההתפטרות של לוזון לא ייצא אל הפועל"

15.6.2008 / 18:15

חבר הנהלת מכבי פ"ת הבטיח כי הנשיא יישאר: "התקציב בעונה הבאה לא יקטן". זוארץ קרא ללוזון, שמוכן למסור את מניותיו ללא תמורה, לחזור

מסיבת העיתונאים הדרמטית של מכבי פתח תקוה, שבה היה אמור היו"ר שינו זוארץ להודיע על התפטרותו, ובמהלכה היה אמור לשאת דברים גם חבר ההנהלה הותיק, נחמן מנדל, הסתיימה בקריאה של השניים לעמוס לוזון לחזור בו מהצהרותיו ולא לעזוב את המועדון.

כזכור, לוזון הצהיר גם בתחילת העונה שעברה כי הוא עומד לעזוב מכבי פתח תקוה אך לבסוף חזר בו מהצהורותיו והחליט להישאר במערכת. זוארץ אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו נמצאים שבועיים לאחר ההודעה על עזיבתו של עמוס, ומאז ניהלתי שיחות רבות עם מספר אנשים שהבטיחו לגייס משקיעים. לדאבוני הרב, אף אחד מהם לא הסכים להשקיע ולו שקל. אני לבד לא מסוגל להחזיק את מכבי פ"ת ואף אחד לא עומד בתור להיכנס. נוצר בור גדול שלא ניתן לסגור. ההכנסות הן 7-8 מיליון שקלים והתקציב הוא מעל 15 מיליון. כרגע אני לא רואה מהיכן נביא תא הכסף. אני קורא לעמוס לחזור בו ולהמשיך בקבוצה. אני כיו"ר, החלטתי שאם עמוס לא חוזר, אסיים את תפקידי במועדון. באתי באהבה ואעזוב עם אהבה רבה לשחקנים ולכל הצוות. אם עמוס יעזוב, אהיה כאן בחודש הקרוב אך לא אפתח את העונה".

על השאלה האם מדובר באיומי סרק של לוזון, ענה זוארץ: "הלוואי ואלו איומי סרק, אני באמת חרד לגורל הקבוצה. עמוס לא מוכן להישאר כי הוא שבע, ואני נפגעתי בשבילו. פתאום קמו אנשים שמעולם לא דיברו ותקפו אותו".

בהמשך הבטיח מנדל: "התקציב בעונה הבאה לא יפחת מהעונה הנוכחית. ניסיון ההתפטרות של עמוס לא מתקבל ולא ייצא אל הפועל. כתבו שיש לנו קשיים כלכליים אבל אני לא מכיר אף שחקן, זר או ישראלי, שחייבים לו שקל. הכל סיפורים".

לוזון אגב, הודיע לזוארץ לפני מסיבת העיתונאים כי במידה ותגיע הצעה מספונסרים להשקיע במועדון, הוא מוכן לעזוב את תפקידו ולמסור את המניות ללא תמורה. לוזון לא נכח במסיבת העיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully