וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מחכה לאי מייל מקרופניק

אריק רחמיאן

15.6.2008 / 17:57

ראשי נתניה מחכים לדואר אלקטרוני מהבלם, לגבי ההצעה הכספית שקיבל. האוהדים לוחצים להישאר בקופסא. טל חן הוזכר כמועמד

הבלם היהודי אמריקאי, ליאוניד קרופניק שקיבל הצעה מנתניה בסוף השבוע להצטרף לשורותיה, הבטיח להשיב באמצעות הדואר האלקטרוני לנשיא המועדון גיל לב. עד כה, השחקן משהה את תשובתו ובנתניה סבורים שהעניין קשור לשיחות הרבות שמנהל עימו אלישע לוי מאמנה של מכבי חיפה המעוניין לצרפו לשורות הירוקים. גורם בנתניה הבהיר היום שאין שום סיכום עם השחקן, שכן הפער בין דרישותיו להצעה של נתניה עומד על כ-20 אלף דולר. השחקן ביקש זמן למחשבה וכאמור עד היום טרם התקבלה ממנו הודעה.

לדברי אותו גורם, המאמן לותר מתיאוס נתן את הסכמתו לצרופו של קרופניק, ומי שעומד עימו בקשר רציף הם הבעלים דניאל יאמר והעוזר דוד פיזנטי. מתיאוס, המשמש כיום כפרשן היורוספורט באליפות אירופה, אמור להגיע לארץ לקאת סוף החודש.

בנתניה טרם אמרו נואש על אפשרות צירופו של הקשר משה אוחיון ממ.ס אשדוד. למרות הפערים הגדולים בין הצדדים, והעובדה שבית"ר ירושלים מנהלת משא ומתן עם אוחיון, מתיאוס, שעודכן בפרטים, העביר מסר לראשי המועדון, שכל זמן שהשחקן לא חתם בבית"ר הוא מבקש להמשיך ולעשות מאמץ כדי להחתימו בנתניה.

בשיחות שקיים מתיאוס בימים האחרונים עם יאמר בנוגע למשחקי הבית של הקבוצה בעונה הבאה, הביע הגרמני כמה פעמים את רצונו להמשיך ולשחק את משחקי הבית בקופסא גם בעונה הבאה. זאת, חרף החלטתו של יאמר לחפש מגרש חלופי למשחקי הבית של הקבוצה. לנוכח האפשרות שמכבי נתניה תעתיק את משחקי הבית שלה למגרש חלופי, כבר ישנה תסיסה גדולה בקרב אוהדי הקבוצה, המביעים את התנגדותם למהלך. האוהדים דורשים מראשי המועדון, להישאר ולשחק בקופסא.

שמו של טל חן, שחקנה של הפועל תל אביב בעונה החולפת, הוזכר בימים האחרונים כמי שיכול לתת מענה לעמדת הבלם והקשר האחורי, וזאת לאור עזיבתו של אבי סטרול ופציעתו של אמייה טגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully