וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בואו נתפלל שתאומים יפתיע אותנו"

קרן שמש

15.6.2008 / 15:37

גורמים בהפועל תל אביב מקווים שתאומים יציג לקבוצה רוכש בימים הקרובים. האוהדים שפתחו יוזמת רכישה שומרים על אנונימיות

"בואו נתפלל למען אוהבי הפועל תל אביב שמשה תאומים יפתיע את כולנו, ויציג לנו את הרוכש החדש של הקבוצה כבר בימים הקרובים". כך אמר היום (ראשון) גורם בקבוצה, נוכח השמעות על כך שרוכש חדש עתיד להגיע למתחם חודורוב בימים הקרובים.

תאומים חזר ביום שישי בצהרים מנסיעת עסקים בברזיל. מקורביו טוענים כי הנסיעה הייתה קשורה לקידום נושא מכירת הקבוצה, אך בקבוצה טוענים כי אף אחד לא עדכן אותם בהתפתחויות. "אף אחד לא אמר אם יש רוכש או אין רוכש, אנחנו מחכים לתשובות ומקווים שהמצב יתבהר בימים הקרובים". טוענים בהפועל תל אביב. ביום שלישי הקרוב צפויה הקבוצה לחזור לאימונים, ובינתיים סמי סגול ונציגו תאומים שומרים על שתיקה שיוצרת אי וודאות על גורלו של המועדון, ומקשה על ההתקדמות בהכנות לקראת העונה הבאה.

בימים הקרובים צפוי יגאל אנטבי לחתום על חוזה חדש בקבוצה, עתידו של שלומי ארבייטמן עדיין לא ברור וגורלו תלוי בהחלטת מכבי חיפה האם להשאילו להפועל תל אביב לעונה נוספת. אוהדי הפועל תל אביב לא צפויים לשנות את תוכניותיהם לנוכח השמועות על מכירת הקבוצה ומתכוונים להפגין בימים הקרובים מול ביתו של תאומים. העומדים מאחרי יוזמת האוהדים לקניית הקבוצה, שבאה לידי ביטוי בפתיחת אתר אינטרנט בו נאספים פרטי האוהדים המעוניינים להשקיע זמן וכסף בקבוצתם, עדיין לא נחשפו. לפי טענות שונות, מדובר בקבוצת אנשי הייטק ותקשורת שדואגים לגורל הקבוצה ולעת עתה מבקשים להישאר עלומי שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully