וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט למאזן גנאים: "לא רוצה לשחק אצלכם"

15.6.2008 / 13:54

יו"ר בני סכנין ניסה לשכנע את החלוץ להצטרף, החלוץ סירב: "אשחק רק בהפועל". גורם בחיפה: "תהיה לו בעיה". נדחתה הפגישה בנוגע לקולמה

יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, פנה לחלוץ עדן בן בסט והציע לו לעבור לבני סכנין במקום להפועל תל אביב. גנאים עשה זאת לאחר ששוחח עם אנשי מכבי חיפה שהבהירו לו שמעברו של בן בסט להפועל תל אביב אינו תקף. בן בסט השיב כי הוא אינו מעוניין לשחק בסכנין בעונה הבאה והוסיף: "לא יעזור כלום, אשחק רק בהפועל תל אביב".

גנאים אישר את הדברים והוסיף: "אכן שוחחתי עם השחקן משום שהבנתי שקיים סיכוי שיעבור אלינו. מי שלא רוצה לשחק בסכנין, שלא ישחק". גורם בחיפה אמר הבוקר: "כדאי לבן בסט שיתעשת. אם הוא לא יאריך את החוזה, תהיה לו בעיה". כזכור, בחיפה מציבים אולטימטום בפני השחקן: הארך את החוזה שמסתיים בקרוב כתנאי למעבר להפועל.

אלישע לוי קיבל מספר הצעות מסוכני שחקנים שהציעו לו בלמים זרים. במצב כזה, שבו יוחתם בלם זר, יבקש שי מימון לקבל טופס השאלה. המועמדת העיקרית לקלוט אותו היא, כידוע, בני סכנין. פרדי דוד אימן את השחקן בעבר והוא מעריך אותו מאוד. לוי הודיע בשיחה מחו"ל כי ההכנות של חיפה יוקדמו והאימונים לחלק מהשחקנים ייפתחו כבר בשבוע הבא ולא ב-1 ביולי. מדובר בעיקר בשחקנים שחוזרים מהשאלה ובמספר שחקני נוער. ייתכן ומספר שחקני בוגרים יוזמנו לאימונים הללו משום שלוי רוצה לערוך משחק אימון.

במהלך היום (ראשון) אמורה הייתה להיערך פגישה בין גנאים ומנכ"ל חיפה, איתמר צ'יזיק, שהודיע שהוא נמצא בכנס בתל אביב ולכן הפגישה נדחתה. הפגישה הייתה אמורה לעסוק בעתידו של ג'ון קולמה. גנאים הדגיש: "יש עדיין פערים, אבל נפתור אותם וקולמה ישחק בחיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully