וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: מיליון דולר בייבי

יצחק סולומון

15.6.2008 / 13:02

מכירתם של יבוריאן וקולמה, תשלשל לקופת המועדון את הסכום הנ"ל. חרף ההכנסה, גנאים לא ממהר לחלק מתנות לשחקנים. זעם בקבוצה על קרופניק

בבני סכנין מעריכים כי בימים הקרובים תיסגרנה העסקאות של שני השחקנים המצטיינים שלהם בעונה החולפת, ג'ון קולמה ואיליה יבוריאן.

לאחר מספר שיחות שנערכו עם הג'נרל מנג'ר של מכבי תל אביב, אבי נמני, נרשמה התקרבות בין הצדדים, ובסכנין מעריכים שיביוריאן יעבור לשורות הצהובים תמורת כחצי מיליון דולר. בסכנין שמעו כי מכבי מתכוונת להציע להם את החלוץ יאניק קמנאן בתמורה, כחלק מעסקת יבוריאן, אולם הדגישו כי אין עדיין דיבורים רשמיים בנושא.

גם בגזרת ג'ון קולמה נרשמה התקדמות. על פי ההערכות, מכבי חיפה תשלם לסכנין כ-450 אלף דולר בעבור הקשר הקולמביאני, שימכור גם את מחצית כרטיסו למכבי חיפה. יצוין כי הדרישה הראשונית של מאזן גנאים עמדה על 600 אלף דולר. "קולמה יישחק במכבי חיפה", הצהיר גנאים.

גנאים עצבני ולא ממהר לחלק מתנות

מי שהצליח להרגיז את אנשי סכנין הוא ליאוניד קרופניק, שנמצא על סף סיכום במכבי נתניה. "הוא דרש פי שלושה מבעונה שעברה", אמר מאזן גנאים. "כבר אמרתי שעבור אף שחקן לא אפרוץ את המסגרת התקציבית שלי". בסכנין כועסים על הבלם, וטוענים שאת הפריצה הגדולה הוא עשה בקבוצה. "במשא ומתן הוא התנהג כאילו עומדת קבוצה מאחוריו. עכשיו מתברר שזה נכון", כועסים בסכנין.

למרות שלקופת המועדון עתידים להיכנס כמיליון דולר עבור יבוריאן וקולמה, מאזן גנאים לא מתפתה לחלק מתנות לשחקני רכש, ובעיקר למקומיים, שדורשים שדרוג רציני בשכרם. היו"ר מסביר שוב ושוב שיש לו תקציב נמוך ואיתו הוא יצטרך לבנות קבוצה טובה. "יש לי מחויבות לאוהדי בני סכנין, לבנות קבוצה מה שיותר חזקה ואטרקטיבית, כפי שהיה אשתקד".

בסכנין מאמינים כי החלוץ עדן בן בסט ינחת בקבוצה, במסגרת עסקת העברתו של ג'ון קולמה לחיפה, למרות שהשחקן עצמו מעדיף בשלב זה לעבור להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully