וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה גיששה אצל טל חן

15.6.2008 / 13:08

בצל מסיבת העיתונאים ה"דרמטית", הבלם שסיים את דרכו בהפועל ת"א מועמד להצטרף. ההנהלה זימנה את טל בנין לשיחה נוספת

מכבי פתח תקוה בדקה בסוף השבוע אפשרות להחתים את בלם הפועל תל אביב בחמש השנים האחרונות, טל חן. האחרון, שבודק מספר הצעות מליגת העל, לא פסל את האפשרות. בקבוצה מעוניינים להחתים בלם מנוסה לצדו של מורד מגמאדוב. בלי קשר, הבלם ניצן דמארי עשוי לעזוב את הקבוצה לאור מיעוט דקות המשחק שקיבל העונה. דמארי עדיין לא הודיע להנהלה על החלטתו.

בפתח תקוה יכנסו הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים שמוגדרת כ"קריטית", אבל במקביל היא מנהלת משאים ומתנים עם שחקנים. היו"ר משה זוארץ יודיע כי במידה שעמוס לוזון יעזוב את הקבוצה הוא יעזוב אחריו. מקורבים להנהלה מעריכים כי זוארץ ולוזון יישארו במערכת ומדובר בספין של הנשיא, "בניסיון להחזיר את אמון הקהל".

עוזר המאמן טל בנין, שהיה אמור להיפגש עם זוארץ ביום שישי, ייפגש עם ההנהלה הערב לאחר מסיבת העיתונאים. כזכור, לבנין הוצע להמשיך בקבוצה, וההערכה היא שהערב יוחלט האם הוא ימשיך במועדון או לא.

הקשר ננאד סאביץ' קיבל הודעה רשמית על שחרורו והוא מחפש קבוצה בשוויץ. השוער אוהד כהן צפוי להעביר במהלך השבוע הצעה מסרקל ברוז' הבלגית. אם פתח תקוה תדרוש חצי מליון דולר עבורו, הוא לא ישחק בבלגיה. לאחר שתוגש ההצעה הרשמית, אם היה תהיה רלוונטית לצורך המשך המשא ומתן, כהן עשוי לטוס לבלגיה. לאחר מסיבת העיתונאים בקבוצה ינסו לשכנע את כהן לעזוב על מנת שלא ליצור "גל" של עזיבת שחקנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully