וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוץ מהשבירה הכל בסדר

15.6.2008 / 13:34

ג'ונתן פפלבון שבר שמירה, אבל הומרים של יוקיליס וקריספ היקנו לבוסטון ניצחון חוץ נדיר יחסית, 4:6 בסינסינטי. סט. לואיס התאוששה

סינסינטי - בוסטון 6:4

ג'ונתן פפלבון היה רחוק הגשה אחת משמירה שגרתית, אבל זריקה שלו למרכז הצלחת תפסה את אדווין אנקרנסיון מוכן, והרדס השוו עם הומר שלו ל-4:4 באינינג התשיעי. אלא שבמעלה העשירי חבטו קווין יוקיליס וקוקו קריספ לשני הומרים רצופים על מייק לינקולן, קרייג הנסן שמר בהצלחה והעניק לפפלבון ולגרביים ניצחון חוץ לא שכיח יחסית ליכולת שלהם מחוץ לפנוויי. אדינסון וולקז הגיש שבעה ותשעה לסינסינטי, טים וייקפילד עם שבעה ושישה בבוסטון. הומרים גם לאדם דאן וברנדון פיליפס ברדס.


יוסטון - ניו יורק יאנקיז 8:4

היאנקיז רשמו ניצחון שני בסדרה ביוסטון, כשלא נבהלו גם מפיגור מוקדם של 3:0 כתוצאה מהומר של קרלוס לי. מייק מוסינה התעשת מפתיחה גרועה והגיש שישה אינינגים עם ארבע קטילות בצידם. הומר לאלכס רודריגז בניו יורק, הפסד לוונדי (???) רודריגז.


סט. לואיס - פילדלפיה 2:3

ככה זה בבייסבול - מחר יום חדש, ואחרי התבוסה המביכה 20:2 ביום שישי, חזרו הקרדינלס פחות מ-24 שעות לאחר מכן למגרש, ועם עבודה יפה של קייל לוהש (שמונה ושלושה) שנתן לבולפן לנוח, סט. לואיס הרוויחה מחדש את כבודה. ריאן פרנקלין שמר על הניצחון, אדם קנדי חבט להומר על אדם איטון המפסיד ופאט ברל עשה זאת בפילדלפיה.


דטרויט - לוס אנג'לס דודג'רס 7:12

הטייגרס באים, הטייגרס באים. עם שש ריצות באינינג הרביעי רשמה דטרויט ניצחון חמישי ברציפות, והתקרבה כדי שבעה משחקים לוייט סוקס שבמקום הראשון. מיגל קבררה ומרקוס תיימס חבטו רחוק בדטרויט, כשבראד פני החלש רושם עוד הפסד, תשיעי במספר, וה-ERA שלו עומד על 5.88. אדי בוניין עם הניצחון, למרות הומר שנתן לאנדרה אית'ייר.


טמפה ביי - פלורידה 1:4

מאט גארזה הגיש שבעה ושלושה, והרייז המשיכו במסעם המוצלח ב-AL מזרח, גם הודות להומר חמישי העונה של ג'וני גומז ושמירה נאה של טרוי פרסיבל. מארק הנדריקסון עם ההפסד.


סן פרנסיסקו - אוקלנד 4:0

מגישי האייז ממשיכים לעשות עבודה טובה בדרבי המפרץ, כשריץ' הארדן שוב מוכיח שכשהוא בריא הוא יכול להיות אחד ממגישי העילית בליגה. הארדן הגיש שישה וניטרל תשעה, כשהוא מאפיל על שבעה אינינגים ו-11 קטילות של מאט קיין המפסיד.


שיקגו וייט סוקס - קולורדו 2:0

חורחה דה לה רוסה, עם חמישה ושמונה, עמד בכבוד מול ג'ון דאנקס (שישה ושישה) מהוייט סוקס, כשבאינינג השביעי רשמו הרוקיז ריצה על אוקטביו דוטל, הגדילו בתשיעי ובריאן פואנטס שמר על הניצחון של ג'ייסון גרילי. שיא קריירה של חמש גניבות בסיס לווילי טבראס מקולורדו.

הנקמה הקטנה של ריד ג'ונסון

טורונטו - שיקגו קאבס 6:2

ריד ג'ונסון שוחרר מהבלו ג'ייז ממש לפני פתיחת העונה, והיה לו מה להוכיח. ג'ונסון חבט באינינג השני להומר בן שלוש ריצות על רוי האלאדיי, וסייע לג'ייסון מארקי לרשום ניצחון. מארקי הגיש שבעה אינינגים עם הכשה אחת, חמישה אינינגים והפסד להאלאדיי ביום בינוני מינוס.


לוס אנג'לס איינג'לס - אטלנטה 9:4

אופס, תראו מה קורה לברייבס פתאום. ניצחון שני לאטלנטה באנהיים, כשצ'רלס מורטון רושם שישה וארבעה וארווין סנטנה נוחל הפסד שלישי העונה, כשה-ERA שלו צומח ל-3.40. קלי ג'ונסון וברנדון ג'ונס עם הומרים לברייבס.


בולטימור - פיטסבורג 7:8

משחק די מטורף בקמדן יארדס, כשהפייראטס הפכו באינינג התשיעי פיגור 6:5 ליתרון באינינג התשיעי, רק כדי לראות בתחתית האינינג את אוסקר סלאזאר משווה עם הומר ואת רמון הרננדז חובט את סינגל הניצחון על מאט קאפס המפסיד. הומר גם לניק מרקאקיס, ניצחון מההפקר לג'ורג' שריל.


קליבלנד - סן דייגו 8:3

למרות ההפרש הגבוה, הניצחון של הפאדרס הושג רק באינינג העשירי, עם גראנד סלאם של קווין קוזמנוף. גם ג'ודי גרוט וג'סטין הובר חבטו להומרים בסן דייגו. הית' בל עם הניצחון, אדוארד מוחיקה עם ההפסד.


אריזונה - קנזס סיטי 12:3

רנדי ג'ונסון, אוי רנדי ג'ונסון. האיש גמור, בוודאי אם הוא חוטף שמונה ריצות מהרויאלס. דויד דה חסוס, מייק אבילס וג'ון באק עם הומרים לקנזס סיטי, לוק הוצ'באר עם הניצחון וג'ונסון עם ההפסד.


מילווקי - מינסוטה 9:4

כמו המשחק בקליבלנד, גם כאן ההפרש מטעה והושג רק באינינג ה-12, כשבריאן בושר מתחיל את הבריחה עם סינגל ומייקל קדאייר מוסיף טריפל בן שתי ריצות על ג'וליאן טבארז המפסיד. ריאן בראון וראסל ברניאן לא חילצו את טבארז למרות הומרים שחבטו, בריאן באס זכה בניצחון.


סיאטל - וושינגטון 5:2

שישה אינינגים לטיילר קליפארד בניצחון ושמירה לג'ון ראוש. מיגל באטיסטה עם ההפסד.


המשחק בין טקסס לניו יורק מטס נדחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully