וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: זוארץ מאיים לעזוב

14.6.2008 / 21:14

יו"ר המועדון אמור לכנס מסיבת עיתונאים ולהודיע על עזיבתו, אם עמוס לוזון לא יחזור בו מדיבורי הנטישה, ואם המצב הכלכלי לא ישתפר

מכבי פתח תקווה הוציאה היום (שבת) הודעה לתקשורת, לפיה תכנס מחר מסיבת עיתונאים דרמטית במשרדי המועדון. את מסיבת העיתונאים יוזם יו"ר הקבוצה, משה זוארץ וחבר ההנהלה נחמן מנדל. נראה כי הסיבה העיקרית למסיבת העיתונאים נובעת מכך שהמועדון עשוי להגיע למצב של קריסה כלכלית. החשש של זוארץ הוא שמשקיעים רבים יעזבו בעונה הבאה את המועדון. גם העובדה שנשיא המועדון, עמוס לוזון הצהיר גם השנה, כמו בכל השנים האחרונות, כי הוא מעוניין לעזוב, השפיעה על ההחלטה.

זוארץ צפוי להודיע כי במידה והמצב הנוכחי יימשך, כלומר לוזון לא יחזור בו, והמשקיעים יילכו בעקבותיו, יעזוב גם הוא את המועדון. גורם במועדון הזהיר כי במצב כזה עשויים שחקנים רבים לנטוש את המערכת, והקבוצה עשוייה לרדת ליגה, כיוון שלא יהיה באפשרותה לגייס תקציב. עד כה החתימה הקבוצה את עומר בוקסנבוים לשנתיים, ונראה כי היא תתקשה להחתים שחקנים נוספים בהמשך. אותו גורם הוסיף כי נראה שמסיבת העיתונאים נועדה בעיקר על מנת שלוזון לא רק יישאר במועדון, אלא גם יגדיל את התקציב.

עוזר המאמן, טל בנין, היה אמור להיפגש בסוף השבוע עם זוארץ שיציע לו להמשיך במועדון גם בעונה הבאה. עתה הפגישה נדחתה, והיא תתקיים לאחר מסיבת העיתונאים. הבלם הרומני, יסמין ברקואן, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, אמור לנחות מחר בישראל. אלא שכרגע לא ברור כיצד המועדון, שעד שלשום ניהל משא ומתן עם שלו מנשה ומספר רב של שחקנים בליגת העל, עומד בפני מצב כה קשה, ועולה השאלה האם מסיבת העיתונאים אינה רק דרך נוספת לעורר הדים, ולא מעבירה את המצב האמיתי של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully