וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרופניק בדרך חזרה לנתניה

אריק רחמיאן

14.6.2008 / 20:28

בלמה של בני סכנין אמור לחזור לקבוצה בה התחיל את הקריירה שלו בארץ, ולהשתכר כ-120 אלף דולרים בשנתיים. דגו עדיין על הכוונת

ליאוניד קרופניק בן ה-28, עשוי לחזור למכבי נתניה. השחקן, שהתגלה על ידי ראובן עטר, מאמנה לשעבר של מכבי נתניה בעת שהגיע עם נבחרת ארצות הברית למשחקי המכביה, שיחק עונה אחת במדי הקבוצה, לפני שעזב אותה. במהלך סוף השבוע ניהל אחד מראשי המועדון שיחות עם בלם סכנין בעונה החולפת, והציע לו להצטרף לסגל תמורת חוזה לשנתיים בהן ישתכר כ-120 אלף דולר. על פי כל ההערכות, השחקן השוהה בחופשה בארצות הברית יחתום על חוזה בתחילת השבוע.

קרופניק, שלא הותיר רושם גדול בעונה בה שיחק בקבוצה, שוחרר למכבי הרצליה, ובשנתיים האחרונות הופיע במדי סכנין, שם תפס שם מקום של קבע בהרכב של אלישע לוי. הוא אף שידרג את יכולותיו, ובשל כך אף דרש לשלש את חוזהו המוערך ב-60 אלף דולר ונתקל בסירוב מוחלט של מאזן גנאיים. בנתניה מודים היום שקרופניק יוחתם בעיקר בשל היותו שחקן ישראלי, ובעיקר בשל הכישלון לצרף את זאביק חיימוביץ. עם הצטרפותו של קרופניק, יתחדש המאבק על חולצת הבלם בינו לבין גולן חרמון, שבנתניה מחזיקים ממנו מאוד ונחשב למחליף ראוי מאוד לאבי סטרול שעזב ללוקרן.

מנתניה נמסר שאכן נעשתה פניה לקרופניק, והוא היה אמור לחזור עם תשובה לנשיא המועדון, גיל לב, אולם לטענתם השחקן משהה את תשובתו, ככל הנראה כתוצאה ממכבש הלחצים שמפעיל מאמנו בעונה החולפת, אלישע לוי, המעוניין לצרפו למכבי חיפה. כמו כן, נראה שישנו פער של כ-20 אלף דולרים בין המועדון והשחקן. גורם בכיר בנתניה אמר הערב: "אנחנו עדיין ממתינים לתשובה של השחקן. ביררנו עם סוכנו בארץ האם הוא יודע משהו שאנחנו לא יודעים, וגם הוא לא יודע על שום החלטה שהתקבלה, כך שנכון להערב אין שום סיכום עם קרופניק". השחקן נישא השבוע בסן פרנסיסקו ואמור לשוב לארץ לקראת סוף החודש.

בימים האחרונים מנהלת מכבי נתניה מגעים עם רודולפו רודריגז, קשר אחורי בן 28, ששיחק בעונה החולפת בקבוצת ברוחאס מהליגה הראשונה בקוסטה ריקה. הבלם לואיס מרין נשאל על ידי גורמים בקבוצה באשר ליכולותיו של השחקן. על פי הידוע מרין המליץ עליו, ודיסק מביצועיו הועבר כמו רבים אחרים למנג'ר לותר מתאוס השוהה בימים אלו בגרמניה. בנתניה מאמינים שעדיין ניתן לגשר על הפערים בין ההצעה שהוגשה לקשר ברוך דגו לבין זו שדורש השחקן, ולא מן הנמנע שתתקיים פגישה בין הצדדים בתחילת השבוע כשהמטרה היא לסגור עד ה-2 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully