וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארד לקליגר וגל באליפות אירופה

14.6.2008 / 18:20

צמד שייטי ה-470 סיים את שיוט המדליות באיטליה במקום השביעי ואיבד את המקום הראשון במאני טיים. מקום 6 ללוין ואמיר

צמד שייטי ה-470, גידי קליגר ואודי גל, השיגו היום (שבת) מדליה נוספת באליפות בינלאומית, הפעם באליפות אירופה שהסתיימה באגם גרדה שבאיטליה. השניים הובילו את התחרות ערב שיוט המדליות שהכריע את המקום הסופי והיה בעל ניקוד כפול. בשיוט עצמו סיימו קליגר וגל במקום השביעי מתוך 10 סירות, וירדו בסופו של דבר למקום השלישי הכללי. הצמד שמר על רצף ההצלחות שלו בשנתיים האחרונות, שכלל שתי מדליות ארד באליפות העולם. אגב, באליפות אירופה האחרונה הם סיימו במקום הרביעי. התחרות באיטליה הייתה למעשה תחרות ההכנה האחרונה של קליגר וגל לפני אולימפיאדת בייג'ינג. השבוע הם יחזרו לארץ להכנות אחרונות, ובאמצע יולי הם ימריאו לסין, כדי להתרגל לאתר השייט בעיר ג'ינגדאו.

הצמד הישראלי השני והצעיר יותר, אייל לוין וים אמיר, נאבק גם הוא על מדליה בשיוט האחרון, אבל כשל ובסופו של דבר ירד מהמקום הרביעי לשישי. בכל מקרה, מדובר בהישג גדול לצמד משדות ים, שמאומן על ידי שייט העבר יואל סלע.

קליגר וגל אמרו בסיומו של היום: "הזכיה במדלית הארד מכובדת מאוד, אך כפי שאתם מכירים אותנו אנו שואפים תמיד לזכיה במקום הראשון. ננתח כל פיפס מהשיוט והתחרות הזו, נסיק את המסקנות ונגיע טובים יותר ומוכנים יותר לארוע הגדול - האולימפיאדה. התחרות המרכזית מבחיתינו העונה עוד לפנינו והאליפות הזו רק הוכיחה לנו שאנחנו בכושר מעולה ויכולים להצליח בה. אין לנו ספק שבכל יום נתון או תחרות, במידה ונביא את היכולת שלנו לידי ביטוי, אנחנו מסוגלים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully