וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוצצות חסרת פרופורציות

14.6.2008 / 12:49

ריאן הווארד הוביל את הפיליז לטבח חסר רחמים בסט. לואיס - 2:20. הליגה שוקלת שימוש בהילוכים חוזרים להומראנס עוד העונה

האם יותר שימוש בהילוכים חוזרים לפסיקת הומראנס עוד העונה? על פי USA Today, ייתכן מאוד שכן. ריבוי ההחלטות השגויות ותקדימים מהעבר הובילו את ה-MLB לחתירה לכיוון, כשהכוונה היא שכבר באוגוסט הקרוב יוכנסו ההילוכים החוזרים למגרשים. המכשול העיקרי הוא שיש הרבה מאוד גורמים לרצות בעניין הזה, כולל השופטים, איגוד השחקנים והנהלת הליגה, וליישר קו עימם.

לכאורה, נראה שהשחקנים יסכימו בלי בעיה, אבל שימו לב לתגובה של ג'ייסון מייקלס מפיטסבורג: "תקראו לי אולד סקול, אבל אני חושב שטעויות אנוש הן חלק מהמשחק. זה תמיד היה ככה, ואני אהיה נגד שינוי". חברו לקבוצה, נייט מקלאות', תומך: "הטענה היא שזה יהפוך את המשחק לאיטי יותר, אבל לדעתי הוא יהיה מהיר יותר, כי הם לא יצטרכו לעמוד שם ולהתווכח". נעקוב אחרי ההתפתחויות.

פילדלפיה, עיר ללא רחמים

סט. לואיס - פילדלפיה 20:2

רק אתמול דיברנו כאן על חוסר היכולת של קבוצות לנצח בחוץ, וב"בוש סטדיום" נפגשו שתי הקבוצות היחידות ב-NL עם מאזן חוץ חיובי. וזו, כמובן, לא הייתה בשורה טובה לקרדינלס. תשע ריצות באינינג הרביעי היוו את ההשראה לסלאגפסט מטורף של שחקני הפיליז, שהסתייעו בשני הומרים של ריאן הווארד, הומר מספר 22 העונה של צ'ייז אטלי ואחד של פאט ברל. קייל קנדריק עם הניצחון, טוד וולמאייר עם ההפסד, סקיפ שומאכר עם הומר לקרדינלס.


סינסינטי - בוסטון 1:3

ארון הראנג, בעונה לא טובה, הראה מה שהוא יודע מול האלופה, כשהגיש שבעה וטיגן שבעה בניצחון. זה היה המשחק הראשון של הגרביים בעיר מזה 33 שנה, לאחר שב-1975 הפסידו בוורלד סירייס לרדס. ג'יי ברוס ואדם דאן חבטו להומרים, קוקו קורדרו רשם שמירה מספר 13 העונה. הופעה יפהפייה לג'סטין מסטרסון עם 6.2 ותשעה לא מנעה ממנו הפסד.


קליבלנד - סן דייגו 5:9

גריידי סייזמור הוביל את האינדיאנס עם שני הומרים, קלי שופאק הוסיף אחד והאינדיאנס פתחו את הסדרה עם ניצחון, אותו רשם המחליף רפאל בטנקורט. מסאהידה קוביאשי עם השמירה, קליי מרדית' עם ההפסד.


בולטימור - פיטסבורג 6:9

למרות שנקלעו לפיגור מוקדם של 6:1, האוריולס חזרו כדי להפוך ולהעניק לבריאן בורס ניצחון שלא הגיע לו, לאחר שהשלים שישה אינינגים עם שש ריצות חובה. ג'ורג' שריל שמר היטב, ובולטימור (33:33) הגיעה למאזן חצוי במקום הפייראטס (35:33). לוק סקוט עם הומר לבולטימור, ג'ייסון מייקלס עם אחד לפיטסבורג, הפסד לפרנקליס אוסוריה ושמירה מספר 22 העונה לג'ורג' שריל.


דטרויט - לוס אנג'לס דודג'רס 0:5

הטייגרס ממשיכים את המומנטום לאחר הסוויפ על הוייט סוקס. ארמנדו גלאראגה הגיש פנינה של שבעה וחמישה, ובסיוע הומרים של מגליו אורדונייז ומרקוס תיימס הכניע את דרק לואו, שבעצמו היה טוב עם שבעה וחמישה משלו. דטרויט על מאזן 37:30.


טורונטו - שיקגו קאבס 2:3

הבלו ג'ייז עדיין זוממים על איזושהי ריצת מומנטום שתזניק אותם ב-AL מזרח, כשהקאביז חושבים על סט. לואיס והמאבק ב-NL מרכז. שלוש ריצות של טורונטו כבר באינינג השלישי הספיקו לאיי ג'יי בארנט לרשום ניצחון, למרות שסגר חמישה אינינגים בלבד (111 זריקות, לא יום שליטה מוצלח במיוחד). מאט סטיירס וסקוט רולן עם הומרים, בי ג'יי ריאן עם השמירה בטורונטו. שון גלאגר לקח הביתה את ההפסד.


ניו יורק מטס - טקסס 1:7

תראו תראו מי פה. אוליבר פרז הגיש שבעה וטיגן שמונה, והמטס לא נזקקו לחסדיו של בילי וגנר כדי לנצח את הריינג'רס. חמישה אינינגים לסקוט פלדמן בהפסד, הומר מספר 18 העונה לג'וש המילטון בטקסס.

יאנקיז, בדרך הקשה

יוסטון - ניו יורק יאנקיז 2:1

בפעם הראשונה מאז שעלה כפותח, הצליח ג'ובה צ'מברליין לרשום הופעת איכות. הוא עשה זאת עם שישה אינינגים סולידיים ושני חשמולים. גם אחד הווינרים הכי מוכחים בהיסטוריה, דרק ג'יטר, דפק נוכחות עם הומר באינינג השמיני על דאג ברוקייל, שהקנה ניצחון לחוזה וראס. קייל פרנסוורת' שמר לראשונה העונה, מכיוון שג'ו ג'ירארדי החליט לתת מנוחה למריאנו ריברה.


טמפה ביי - פלורידה 3:7

והנה הרייז חוזרים, וכמותם הקלוזר טרוי פרסיבל. פרסיבל שב מפציעה כדי להגיש אינינג אחד, אריק הינסקי ודיונר נבארו הכניסו שני רצים הביתה כל אחד והקרניים צימקו למשחק וחצי מבוסטון. אנד זוננשטיין עם הניצחוןו, ריאן טאקר עם ההפסד.


מילווקי - מינסוטה 10:2

הטווינס טרם החליטו אנה פניהם השנה, כשלפחות במשחק הזה נראו כמו שהיו רוצים להיראות, משני עברי הצלחת. ג'ייסון קובל חבט להומר וקווין סלואי הגיש היטב שמונה וחמישה כדי לרשום ניצחון. דייב בוש עם ההפסד.


שיקגו וייט סוקס - קולורדו 4:5

למה שנתאר לכם מה קרה במשחק, אם אפשר להגיע ישר לסוף? אז הסוף הוא ששמנמן המדור, בובי "קחו לי את התכשיטים, תחרימו לי את האוטו, תרוקנו לי את הבית, רק אל תגעו לי במקרר" ג'נקס שמר בפעם ה-16 העונה. העובדה שהוא עשה את זה בזכות מהפך נאה של שלוש ריצות באינינג השביעי פחות חשובה כאן. אורלנדו קבררה ובריאן אנדרסון עם הומרים לשיקגו, מאט ת'ורנטון עם הניצחון ומאט הרג'ס עם ההפסד. איאן סטיוארט חבט לשני הומרים בקולורדו, ווילי טבראס עם סולו.


אריזונה - קנזס סיטי 0:1

דואל מרשים בין דאג דייויס (שבעה ושבעה) וזאק גריינקי (שבעה וחמישה) הסתיים ללא הכרעה, והנחשים נזקקו לאינינג העשירי כדי להכניע את הרויאלס. זה קרה לאחר שצ'אד טרייסי חבט להומר על יאסוהיקו יאבוטה (יאבוטה אחותך! את מי אתה מקלל?) והעניק ניצחון ללא אחר מאשר בילי באקנר האלמותי (טוב, לא ההוא, אלא ההוא שקרוי על שמו).


לוס אנג'לס איינג'לס - אטלנטה 5:2

צ'יפר ג'ונס חסר המזל חבט כדור באימון שלפני המשחק, הכדור פגע בכלוב החובטים וניתז היישר לעינו. הוא נלקח לבית החולים לצילומים וחזר לאינינג התשיעי. אולי בהשראת התאונה המבדחת/מביכה, הברייבס צחקו כל הדרך אל הניצחון, עם שמונה וחמישה מעולים של ג'ו ג'ו רייס ושמירה של ג'ף בנט. עומאר אינפאנטה עם הומר לאטלנטה, ג'ון גארלנד עם ההפסד וטוריי האנטר עם יריה אחת לאיינג'לס.


סיאטל - וושינגטון 7:6

ניצחון לשון היל, שמירה לג'ון ראוש והפסד לאר. איי. דיקי. זהו, השתחררנו מעולו של זה.


סן פרנסיסקו - אוקלנד 5:1

האייז באו לדרבי של המפרץ והנחילו לאקס בארי זיטו את מספר הקסם - הפסד עשירי העונה. גרג סמית' הגיש חמישה וזכה בניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully